Toen ze nog een pup was heeft ze wel eens een halsbandje om gehad, maar ik vind dat niet prettig. Als ze een keer trekt, lijkt me dat niet zo fijn voor haar nekje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Klein ras, tuigje of halsbandje?
Moderator: moderatorteam
-
Sanner
- Zeer actief
Re: Klein ras, tuigje of halsbandje?
Jamie heeft alleen maar tuigjes.
Toen ze nog een pup was heeft ze wel eens een halsbandje om gehad, maar ik vind dat niet prettig. Als ze een keer trekt, lijkt me dat niet zo fijn voor haar nekje.
-
bianca83
- Zeer actief
Ik gebruik bij Quincy gewoon een halsbandje als hij aan de riem loopt maar dat is meer omdat ik een tuigje gewoon echt niet mooi vind.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Ik heb een tuigje voor Tsuk maar die heeft ze amper om. Ik gebruik vrijwel altijd een piepklein halfcheckje, vind ik het handigst.
Halsbandjes vind ik helemaal niks want krijg die gespjes of klikdingen toch nooit dicht met die vacht.
Halsbandjes vind ik helemaal niks want krijg die gespjes of klikdingen toch nooit dicht met die vacht.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dat is inderdaad een nadeel bij halsbanden met een kliksluiting/gesp, ik sta soms op training of wedstrijd een beetje te zoeken naar de sluiting en dan iedereen mij aankijken van 'duurt het nog lang'Mit schreef:Ik heb een tuigje voor Tsuk maar die heeft ze amper om. Ik gebruik vrijwel altijd een piepklein halfcheckje, vind ik het handigst.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
hey die site is van een oude klasgenoot van mijMarie-Josée schreef:Deze lijken me wel wat maar hoe weet ik welke maat ik nodig heb?
http://www.newdogcity.nl/index.php?item ... 53&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Haha Martin kan ook wat ongeduldig staan kijken als ik probeer de sluiting te vinden of het lusje voor de riem,en dan heeft Sancho nog pas een puppyvacht.