Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jasje Nova

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Jasje Nova

Ongelezen bericht door dagmar88 »

ramoon schreef:mijn kleine midden slag heeft een ruglengte van 38, wel een leuk jasje
maar mijn poedel heeft gewoon wat meer haar nu het kouder is, en dan
vind ik het zo'n raar gezicht als ze van die dikke poten eronder heeft :19:
:wink: een stafford met een jasje is ook geen gezicht; kan me niet schelen, als ze het maar lekker warm heeft :19:
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

dagmar88 schreef:
ramoon schreef:mijn kleine midden slag heeft een ruglengte van 38, wel een leuk jasje
:wink: een stafford met een jasje is ook geen gezicht; kan me niet schelen, als ze het maar lekker warm heeft :19:
Precies, hoe het er uit ziet zal mij worst zijn, als het maar lekker warm is :mrgreen:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Jip heeft de 42 omdat die aan de zijkant wat korter is. Eigenlijk zou ze qua ruglengte een 40 moeten hebben maar daar verzoop ze compleet in omdat die veel te wijd was. Tussen haar pootjes was hij veels te breed. Zat voor geen meter :mrgreen: Eigenlijk had ik hem voor haar liever 2cm langer gehad aan de zijkant maar dat bestaat niet. Voor haar zou zelfs de 36 te groot zijn qua lengte aan de zijkant. En dan is Jip toch wel wat groter dan Nova gaat worden denk ik.
Hier staan de lengtes van de zijkanten van de jas ook aangegeven: http://www.dursydog.nl/tips-voor-de-jui ... pThis=true&" onclick="window.open(this.href);return false;

Zal eens een foto zoeken van Jip met jas. Ik het trouwens gewoon de regenjas. Eigenlijk heeft ze het daar nooit koud in omdat het droog houden het belangrijkste is. Alleen als ze echt stil zit kan ze het koud krijgen maar dan doe ik er een truitje onder :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Gevonden, Jip met regenjas

Afbeelding

ramoon
Zeer actief
Mijn ras(sen): jack hussel en poedel

Ongelezen bericht door ramoon »

Denise. schreef:
dagmar88 schreef:
Precies, hoe het er uit ziet zal mij worst zijn, als het maar lekker warm is :mrgreen:
ik bedoelde dus doordat ze meer haar heeft heeft ze het dus niet koud,
als het gesneeuwd heeft heeft ze een tshirt aan omdat ze dan iig op haar buik en bovenkant pootjes
geen sneeuwballen krijgt maar qua warmte heeft ze het dus niet nodig.
ik vind het wel leuk en zeker de hurta collectie mijn jack heeft wel veel jasjes die heeft het wel koud
signmodel
Actief
Mijn ras(sen): max en job, geweldige vullusbakkuh

Ongelezen bericht door signmodel »

:oohja: wist ff niet dat ze nog een baby was.
waarom koop je nu niet gewoon een goedkoper jasje en volgend jaar zo n mooie??
misschien groeit ze zelfs nog wel uit een 36.
die van harry s horse zijn super en erg goedkoop.
als ze in dr jas slobbert, zit echt niet lekker voor dr.
Afbeelding

groetjes van ons.
Supernova
Zeer actief

Lysette schreef:Jip heeft de 42 omdat die aan de zijkant wat korter is. Eigenlijk zou ze qua ruglengte een 40 moeten hebben maar daar verzoop ze compleet in omdat die veel te wijd was. Tussen haar pootjes was hij veels te breed. Zat voor geen meter :mrgreen: Eigenlijk had ik hem voor haar liever 2cm langer gehad aan de zijkant maar dat bestaat niet. Voor haar zou zelfs de 36 te groot zijn qua lengte aan de zijkant. En dan is Jip toch wel wat groter dan Nova gaat worden denk ik.
Hier staan de lengtes van de zijkanten van de jas ook aangegeven: http://www.dursydog.nl/tips-voor-de-jui ... pThis=true&" onclick="window.open(this.href);return false;

Zal eens een foto zoeken van Jip met jas. Ik het trouwens gewoon de regenjas. Eigenlijk heeft ze het daar nooit koud in omdat het droog houden het belangrijkste is. Alleen als ze echt stil zit kan ze het koud krijgen maar dan doe ik er een truitje onder :ok:
Hmm het is dus nog heel ingewikkeld ook :oeps: Misschien dan toch maar wachten totdat ze wat ouder is en voor nu een goedkoop jasje. Nova zal inderdaad een stuk kleiner zijn dan Jip dus die past de 36 dan ook niet. Wat een gedoe zeg :Q:
Supernova
Zeer actief

Lysette schreef:Gevonden, Jip met regenjas

Afbeelding
Ohja die zit mooi :ok:
Supernova
Zeer actief

ramoon schreef:
Denise. schreef:
dagmar88 schreef:
ik bedoelde dus doordat ze meer haar heeft heeft ze het dus niet koud,
als het gesneeuwd heeft heeft ze een tshirt aan omdat ze dan iig op haar buik en bovenkant pootjes
geen sneeuwballen krijgt maar qua warmte heeft ze het dus niet nodig.
ik vind het wel leuk en zeker de hurta collectie mijn jack heeft wel veel jasjes die heeft het wel koud
Ja toen Nova nog heel harig was had ze het ook niet zo snel koud, maar ze was nu echt wel toe aan een trimbeurt :mrgreen:
En ik vind die hurtta jasjes ook heel leuk!
Supernova
Zeer actief

signmodel schreef::oohja: wist ff niet dat ze nog een baby was.
waarom koop je nu niet gewoon een goedkoper jasje en volgend jaar zo n mooie??
misschien groeit ze zelfs nog wel uit een 36.
die van harry s horse zijn super en erg goedkoop.
als ze in dr jas slobbert, zit echt niet lekker voor dr.
Ja ik denk dat ik dat dan maar ga doen, want als ze er uitgroeit ga ik echt balen :boos: :mann:
Harry horse kun je ook online bestellen? Want die hebben ze hier niet.
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Wat een mooi jasje heeft het vriendinnetje van Bumba! :I:
Ik zou inderdaad ook voor een goedkopere gaan en als ze is uitgegroeid een hurtta jasje kopen.
Ik wacht ook tot volgende winter voor ik een hurtta jasje aanschaf.
Ik heb nu ook harry's horse jasjes voor hem en kwa kwaliteit vind ik ze super en perfect waterdicht :ok:
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Supernova
Zeer actief

Lisette1985 schreef:Wat een mooi jasje heeft het vriendinnetje van Bumba! :I:
Ik zou inderdaad ook voor een goedkopere gaan en als ze is uitgegroeid een hurtta jasje kopen.
Ik wacht ook tot volgende winter voor ik een hurtta jasje aanschaf.
Ik heb nu ook harry's horse jasjes voor hem en kwa kwaliteit vind ik ze super en perfect waterdicht :ok:
Haaai Bumba :mann: :love: zegt Nova :mrgreen:

En ik ga dan inderdaad maar voor een harry's horse jasje, als ze daar uitgroeit is niet erg maar van zo'n dure jas vind ik het zonde.
signmodel
Actief
Mijn ras(sen): max en job, geweldige vullusbakkuh

Ongelezen bericht door signmodel »

die hh jasjes verkopen ze oa bij agradi (je kan ook ff googlen)
en het is echt goede kwaliteit voor die prijs.
maxje heeft de zijne nu al voor de 2e winter en hij is echt een varken. (dus wordt elke maand gewassen)
en dan volgend jaar die mooie hurryrta en dat jaar daarna weer 1 en straks heb je er 10!
Afbeelding

groetjes van ons.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Denise. schreef:
Lysette schreef:Jip heeft de 42 omdat die aan de zijkant wat korter is. Eigenlijk zou ze qua ruglengte een 40 moeten hebben maar daar verzoop ze compleet in omdat die veel te wijd was. Tussen haar pootjes was hij veels te breed. Zat voor geen meter :mrgreen: Eigenlijk had ik hem voor haar liever 2cm langer gehad aan de zijkant maar dat bestaat niet. Voor haar zou zelfs de 36 te groot zijn qua lengte aan de zijkant. En dan is Jip toch wel wat groter dan Nova gaat worden denk ik.

Hmm het is dus nog heel ingewikkeld ook :oeps: Misschien dan toch maar wachten totdat ze wat ouder is en voor nu een goedkoop jasje. Nova zal inderdaad een stuk kleiner zijn dan Jip dus die past de 36 dan ook niet. Wat een gedoe zeg :Q:
Ja zat met Jip ook te klooien. Maar ik zou ook wachten, veel te duur om haar eruit de laten groeien :wink:

Buster heeft ook hele mooie jassen. Stuk goedkoper dan de hurrta maar ze lijken er erg veel op.

http://albatros-schoonhoven.nl/Shop/ind ... 2fc90f4097" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisette1985
Zeer actief

Hier heeft Bumba zijn harry's horse jasje aan.

Afbeelding
Groeit met een kus,
Supernova
Zeer actief

Lysette schreef:
Denise. schreef:

Ja zat met Jip ook te klooien. Maar ik zou ook wachten, veel te duur om haar eruit de laten groeien :wink:

Buster heeft ook hele mooie jassen. Stuk goedkoper dan de hurrta maar ze lijken er erg veel op.

http://albatros-schoonhoven.nl/Shop/ind ... 2fc90f4097" onclick="window.open(this.href);return false;
Die zijn inderdaad ook mooi :ok: En je zou toch denken dat een jas gewoon goed moet zitten, maar niet dus :tongue:
Supernova
Zeer actief

Lisette1985 schreef:Hier heeft Bumba zijn harry's horse jasje aan.

Afbeelding
Dat ziet er goed uit! Welke maat heeft Bumba?
Supernova
Zeer actief

Nou ik heb het jasje terug gebracht :ok: Nu maar kijken voor een ander jasje.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Deze zijn ook leuk geprijst http://www.pegasus-ruitersport.nl/1097-deken" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Lisette1985
Zeer actief

Voor Bumba heb ik maatje 38, hij heeft hem al een paar maandjes dus ik geloof niet dat hij er nog uit groeit, heb ook nog een maatje 40 liggen, op de groei gekocht, dat is een blauw geruite, ook erg stoer!
Misschien moeten we maar gewoon een keer gaan shoppen voor de hondjes :mrgreen:
Groeit met een kus,
Supernova
Zeer actief

->Chanty<- schreef:Deze zijn ook leuk geprijst http://www.pegasus-ruitersport.nl/1097-deken" onclick="window.open(this.href);return false;
Ohja, die zien er ook best netjes uit!
Lisette1985 schreef:Voor Bumba heb ik maatje 38, hij heeft hem al een paar maandjes dus ik geloof niet dat hij er nog uit groeit, heb ook nog een maatje 40 liggen, op de groei gekocht, dat is een blauw geruite, ook erg stoer!
Misschien moeten we maar gewoon een keer gaan shoppen voor de hondjes :mrgreen:
Jaaa shoppen :lol1: Ik ben wel echt erg, ik kan me al nauwelijks in houden als ik langs halsbanden loop, en dan komen er nu ook jasjes bij :smile:
Lisette1985
Zeer actief

Ik heb ook een halsbandentik, ik ben altijd op zoek naar orriginele halsbanden!
Nu wil ik nog een zwarte leren met iets leuks erop, iets stoers, maar daar moet je net tegenaan lopen.
En het hurtta jasje staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar dat doe ik pas volgende winter.
Ik moet me ook altijd inhouden :lol:
Groeit met een kus,
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”