ramoon schreef:mijn kleine midden slag heeft een ruglengte van 38, wel een leuk jasje
maar mijn poedel heeft gewoon wat meer haar nu het kouder is, en dan
vind ik het zo'n raar gezicht als ze van die dikke poten eronder heeft
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jasje Nova
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Jasje Nova
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Precies, hoe het er uit ziet zal mij worst zijn, als het maar lekker warm isdagmar88 schreef:ramoon schreef:mijn kleine midden slag heeft een ruglengte van 38, wel een leuk jasje
vind ik het zo'n raar gezicht als ze van die dikke poten eronder heefteen stafford met een jasje is ook geen gezicht; kan me niet schelen, als ze het maar lekker warm heeft
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Jip heeft de 42 omdat die aan de zijkant wat korter is. Eigenlijk zou ze qua ruglengte een 40 moeten hebben maar daar verzoop ze compleet in omdat die veel te wijd was. Tussen haar pootjes was hij veels te breed. Zat voor geen meter
Eigenlijk had ik hem voor haar liever 2cm langer gehad aan de zijkant maar dat bestaat niet. Voor haar zou zelfs de 36 te groot zijn qua lengte aan de zijkant. En dan is Jip toch wel wat groter dan Nova gaat worden denk ik.
Hier staan de lengtes van de zijkanten van de jas ook aangegeven: http://www.dursydog.nl/tips-voor-de-jui ... pThis=true&" onclick="window.open(this.href);return false;
Zal eens een foto zoeken van Jip met jas. Ik het trouwens gewoon de regenjas. Eigenlijk heeft ze het daar nooit koud in omdat het droog houden het belangrijkste is. Alleen als ze echt stil zit kan ze het koud krijgen maar dan doe ik er een truitje onder
Hier staan de lengtes van de zijkanten van de jas ook aangegeven: http://www.dursydog.nl/tips-voor-de-jui ... pThis=true&" onclick="window.open(this.href);return false;
Zal eens een foto zoeken van Jip met jas. Ik het trouwens gewoon de regenjas. Eigenlijk heeft ze het daar nooit koud in omdat het droog houden het belangrijkste is. Alleen als ze echt stil zit kan ze het koud krijgen maar dan doe ik er een truitje onder
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Gevonden, Jip met regenjas

-
ramoon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack hussel en poedel
ik bedoelde dus doordat ze meer haar heeft heeft ze het dus niet koud,Denise. schreef:Precies, hoe het er uit ziet zal mij worst zijn, als het maar lekker warm isdagmar88 schreef:ramoon schreef:mijn kleine midden slag heeft een ruglengte van 38, wel een leuk jasje
vind ik het zo'n raar gezicht als ze van die dikke poten eronder heefteen stafford met een jasje is ook geen gezicht; kan me niet schelen, als ze het maar lekker warm heeft
als het gesneeuwd heeft heeft ze een tshirt aan omdat ze dan iig op haar buik en bovenkant pootjes
geen sneeuwballen krijgt maar qua warmte heeft ze het dus niet nodig.
ik vind het wel leuk en zeker de hurta collectie mijn jack heeft wel veel jasjes die heeft het wel koud
- signmodel
- Actief
- Mijn ras(sen): max en job, geweldige vullusbakkuh
waarom koop je nu niet gewoon een goedkoper jasje en volgend jaar zo n mooie??
misschien groeit ze zelfs nog wel uit een 36.
die van harry s horse zijn super en erg goedkoop.
als ze in dr jas slobbert, zit echt niet lekker voor dr.

groetjes van ons.
-
Supernova
- Zeer actief
Hmm het is dus nog heel ingewikkeld ookLysette schreef:Jip heeft de 42 omdat die aan de zijkant wat korter is. Eigenlijk zou ze qua ruglengte een 40 moeten hebben maar daar verzoop ze compleet in omdat die veel te wijd was. Tussen haar pootjes was hij veels te breed. Zat voor geen meterEigenlijk had ik hem voor haar liever 2cm langer gehad aan de zijkant maar dat bestaat niet. Voor haar zou zelfs de 36 te groot zijn qua lengte aan de zijkant. En dan is Jip toch wel wat groter dan Nova gaat worden denk ik.
-
Supernova
- Zeer actief
Ohja die zit mooiLysette schreef:Gevonden, Jip met regenjas
-
Supernova
- Zeer actief
Ja toen Nova nog heel harig was had ze het ook niet zo snel koud, maar ze was nu echt wel toe aan een trimbeurtramoon schreef:ik bedoelde dus doordat ze meer haar heeft heeft ze het dus niet koud,Denise. schreef:Precies, hoe het er uit ziet zal mij worst zijn, als het maar lekker warm isdagmar88 schreef:
een stafford met een jasje is ook geen gezicht; kan me niet schelen, als ze het maar lekker warm heeft
als het gesneeuwd heeft heeft ze een tshirt aan omdat ze dan iig op haar buik en bovenkant pootjes
geen sneeuwballen krijgt maar qua warmte heeft ze het dus niet nodig.
ik vind het wel leuk en zeker de hurta collectie mijn jack heeft wel veel jasjes die heeft het wel koud
En ik vind die hurtta jasjes ook heel leuk!
-
Supernova
- Zeer actief
Ja ik denk dat ik dat dan maar ga doen, want als ze er uitgroeit ga ik echt balensignmodel schreef:wist ff niet dat ze nog een baby was.
waarom koop je nu niet gewoon een goedkoper jasje en volgend jaar zo n mooie??
misschien groeit ze zelfs nog wel uit een 36.
die van harry s horse zijn super en erg goedkoop.
als ze in dr jas slobbert, zit echt niet lekker voor dr.
Harry horse kun je ook online bestellen? Want die hebben ze hier niet.
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Wat een mooi jasje heeft het vriendinnetje van Bumba!
Ik zou inderdaad ook voor een goedkopere gaan en als ze is uitgegroeid een hurtta jasje kopen.
Ik wacht ook tot volgende winter voor ik een hurtta jasje aanschaf.
Ik heb nu ook harry's horse jasjes voor hem en kwa kwaliteit vind ik ze super en perfect waterdicht
Ik zou inderdaad ook voor een goedkopere gaan en als ze is uitgegroeid een hurtta jasje kopen.
Ik heb nu ook harry's horse jasjes voor hem en kwa kwaliteit vind ik ze super en perfect waterdicht
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
-
Supernova
- Zeer actief
Haaai BumbaLisette1985 schreef:Wat een mooi jasje heeft het vriendinnetje van Bumba!![]()
En ik ga dan inderdaad maar voor een harry's horse jasje, als ze daar uitgroeit is niet erg maar van zo'n dure jas vind ik het zonde.
- signmodel
- Actief
- Mijn ras(sen): max en job, geweldige vullusbakkuh
die hh jasjes verkopen ze oa bij agradi (je kan ook ff googlen)
en het is echt goede kwaliteit voor die prijs.
maxje heeft de zijne nu al voor de 2e winter en hij is echt een varken. (dus wordt elke maand gewassen)
en dan volgend jaar die mooie hurryrta en dat jaar daarna weer 1 en straks heb je er 10!
en het is echt goede kwaliteit voor die prijs.
maxje heeft de zijne nu al voor de 2e winter en hij is echt een varken. (dus wordt elke maand gewassen)
en dan volgend jaar die mooie hurryrta en dat jaar daarna weer 1 en straks heb je er 10!

groetjes van ons.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja zat met Jip ook te klooien. Maar ik zou ook wachten, veel te duur om haar eruit de laten groeienDenise. schreef:Hmm het is dus nog heel ingewikkeld ookLysette schreef:Jip heeft de 42 omdat die aan de zijkant wat korter is. Eigenlijk zou ze qua ruglengte een 40 moeten hebben maar daar verzoop ze compleet in omdat die veel te wijd was. Tussen haar pootjes was hij veels te breed. Zat voor geen meterEigenlijk had ik hem voor haar liever 2cm langer gehad aan de zijkant maar dat bestaat niet. Voor haar zou zelfs de 36 te groot zijn qua lengte aan de zijkant. En dan is Jip toch wel wat groter dan Nova gaat worden denk ik.
Zal eens een foto zoeken van Jip met jas. Ik het trouwens gewoon de regenjas. Eigenlijk heeft ze het daar nooit koud in omdat het droog houden het belangrijkste is. Alleen als ze echt stil zit kan ze het koud krijgen maar dan doe ik er een truitje onderMisschien dan toch maar wachten totdat ze wat ouder is en voor nu een goedkoop jasje. Nova zal inderdaad een stuk kleiner zijn dan Jip dus die past de 36 dan ook niet. Wat een gedoe zeg
Buster heeft ook hele mooie jassen. Stuk goedkoper dan de hurrta maar ze lijken er erg veel op.
http://albatros-schoonhoven.nl/Shop/ind ... 2fc90f4097" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lisette1985
- Zeer actief
Hier heeft Bumba zijn harry's horse jasje aan.

Groeit met een kus,
Groeit met een kus,
-
Supernova
- Zeer actief
Die zijn inderdaad ook mooiLysette schreef:Ja zat met Jip ook te klooien. Maar ik zou ook wachten, veel te duur om haar eruit de laten groeienDenise. schreef:Hmm het is dus nog heel ingewikkeld ookLysette schreef:Jip heeft de 42 omdat die aan de zijkant wat korter is. Eigenlijk zou ze qua ruglengte een 40 moeten hebben maar daar verzoop ze compleet in omdat die veel te wijd was. Tussen haar pootjes was hij veels te breed. Zat voor geen meterEigenlijk had ik hem voor haar liever 2cm langer gehad aan de zijkant maar dat bestaat niet. Voor haar zou zelfs de 36 te groot zijn qua lengte aan de zijkant. En dan is Jip toch wel wat groter dan Nova gaat worden denk ik.
Zal eens een foto zoeken van Jip met jas. Ik het trouwens gewoon de regenjas. Eigenlijk heeft ze het daar nooit koud in omdat het droog houden het belangrijkste is. Alleen als ze echt stil zit kan ze het koud krijgen maar dan doe ik er een truitje onderMisschien dan toch maar wachten totdat ze wat ouder is en voor nu een goedkoop jasje. Nova zal inderdaad een stuk kleiner zijn dan Jip dus die past de 36 dan ook niet. Wat een gedoe zeg
![]()
Buster heeft ook hele mooie jassen. Stuk goedkoper dan de hurrta maar ze lijken er erg veel op.
http://albatros-schoonhoven.nl/Shop/ind ... 2fc90f4097" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Supernova
- Zeer actief
Dat ziet er goed uit! Welke maat heeft Bumba?Lisette1985 schreef:Hier heeft Bumba zijn harry's horse jasje aan.
-
Supernova
- Zeer actief
Nou ik heb het jasje terug gebracht
Nu maar kijken voor een ander jasje.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Deze zijn ook leuk geprijst http://www.pegasus-ruitersport.nl/1097-deken" onclick="window.open(this.href);return false;

- Lisette1985
- Zeer actief
Voor Bumba heb ik maatje 38, hij heeft hem al een paar maandjes dus ik geloof niet dat hij er nog uit groeit, heb ook nog een maatje 40 liggen, op de groei gekocht, dat is een blauw geruite, ook erg stoer!
Misschien moeten we maar gewoon een keer gaan shoppen voor de hondjes
Groeit met een kus,
Groeit met een kus,
-
Supernova
- Zeer actief
Ohja, die zien er ook best netjes uit!->Chanty<- schreef:Deze zijn ook leuk geprijst http://www.pegasus-ruitersport.nl/1097-deken" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaaa shoppenLisette1985 schreef:Voor Bumba heb ik maatje 38, hij heeft hem al een paar maandjes dus ik geloof niet dat hij er nog uit groeit, heb ook nog een maatje 40 liggen, op de groei gekocht, dat is een blauw geruite, ook erg stoer!
- Lisette1985
- Zeer actief
Ik heb ook een halsbandentik, ik ben altijd op zoek naar orriginele halsbanden!
Nu wil ik nog een zwarte leren met iets leuks erop, iets stoers, maar daar moet je net tegenaan lopen.
En het hurtta jasje staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar dat doe ik pas volgende winter.
Ik moet me ook altijd inhouden :lol:
Nu wil ik nog een zwarte leren met iets leuks erop, iets stoers, maar daar moet je net tegenaan lopen.
En het hurtta jasje staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar dat doe ik pas volgende winter.
Ik moet me ook altijd inhouden :lol:
Groeit met een kus,
Groeit met een kus,