Ik dacht zelf aan deze

of toch leer?

Moderator: moderatorteam

Heten die "vanglijnen" tegenwoordig :N:EschaenStefanie schreef:ik zou een jachtlijn van Hunter pakken.. die zijn prijzig maar ik vind ze zeer comfortabel in de hand liggen.
ik op jouw dames passen? Heb ik wat gemist?Marion. schreef:Heten die "vanglijnen" tegenwoordig :N:EschaenStefanie schreef:ik zou een jachtlijn van Hunter pakken.. die zijn prijzig maar ik vind ze zeer comfortabel in de hand liggen.
Ik heb ook altijd de Hunter, en die zijn heul stevig (die heb je zelf ook wel eens vast gehad als ik moest piesen op de camping ofzo en jij op de dames moest passen). Er is hier nog geen enkele Hunter-lijn versleten en ik wissel ze alleen af en toe af als ik van kleurtjes wil wisselen. En ze overleven ook een trek-sessie met 40 kg onwillige hond die de trimsalon in moeten.

Leer... Voor Bunker..... Zou ik niet doenBrigitte schreef:Dankzij Cesar (ja echt waar)loopt Bunker nu aan een vanglijn ipv een prikband
alleen de vanglijn die ik nu heb is aan vervanging toe die wordt al dun op een bep. punt. Wie loopt er hier met vanglijnen en welke zijn aan te raden, het gaat mij vnl om de kans op breken, scheuren enz te voorkomen.
Ik dacht zelf aan deze
of toch leer?