Wat een "leuk" topic zo vroeg op de morgen met en bakkie koffie erbij
Budkes schreef:Suzanne123 schreef:Ach ja, van dit soort advertenties "ik weet nog niets, maar wil wel graag de verantwoordelijkheid over uw hond ook al ben ik pas 17" in combinatie met dit soort spelvouten... daar wordt ik altijd eh... ietsje sarcastisch van
Suzanne
Logisch ook, honden hechten enorm veel waarde aan juiste spelling.

tineke schreef:Suzanne123 schreef:
Laten we wel wezen Suzanne zo'n beetje alles wat er op dit forum gepost wordt valt slecht bij jou.
Ik vind je veruit het
meest zure schoolfrikkerige lid wat hier rond loopt.
Nooit maar dan ook nooit heb ik je op een warm positief bericht kunnen betrappen.

Hoe kom je er toch af en toe op Tineke
alm@ schreef:Ik zei tegen Denise dat ze een zuurpruim was maar dat neem ik terug

de zuurpruim van de week gaat naar Suzanne123

Nou nou nou, goede goden zeg. Ik wordt vaak genoeg ietwat onpasselijk als ik haar weer eens aan de gang zie met zogenaamde "regelgeving" antwoorden die vaak kant noch wal slaan, maar onvoorstelbaar hoe zuur sommige mensen kunnen zijn zeg
Heb je niet nog wat kledingkasten om uit te ruimen Suzanne? Ga wat doen, gebruik je tijd nuttig en pleur nog een paar kledingstukken op MP. Verdien je tenminste ook nog iets mee. Meid wil hier op een leuke manier een extra zakcentje bij verdienen zeg. Wat doe jij behalve miereneuken voor de kost?
Suzanne123 schreef:Ze heeft duidelijk geen idee van de mogelijke gevolgen op (wettelijke of emotionele) aansprakelijkheidsgebied en ik hoop van harte dat ze daar niet op een verkeerde manier achter komt.
Suzanne

Komt ze weer aan met dat onnozele gezever op aansprakelijkheidsgebied

Kind doe je toch eens niet interessanter voor dan je in werkelijkheid bent
Suzanne123 schreef:Maar dan is het MIJN hond en heb ik alleen mezelf wat te verwijten.
TS heeft geen ervaring en wil probleem honden gaan uitlaten! Tegen betaling!
Over onverantwoord gedrag gesproken...
Suzanne
Zeikwijf
Suzanne123 schreef:
Het doet in dit topic niet ter zake, maar kinderen van 16 de verantwoordelijkheid geven om tegen betaling op nog kleinere / jongere kinderen te passen vind ik al even belachelijk eerlijk gezegd.
Ik neem aan dat het een grapje is? Dat niet werkelijk 16-jarigen van ouders die verantwoordelijkheid krijgen?
Suzanne

Wanneer komen ze je eindelijk weer ophalen
Suzanne123 schreef:[
Sorry hoor maar dat kan en wil ik niet begrijpen.
En daar mag je van denken wat je wilt.... hoe onverantwoordelijk kun je als ouder zijn....
?
Laat maar, ik geef het op.
Suzanne
Wat een hilarisch topic zeg. On-voor-stel-baar

Dat jouw ouders je geen verantwoordelijkheid hebben bijgebracht en jij schijnbaar op die leeftijd nog met poppen of weet ik veel wat speelde wil niet zeggen dat dat de "norm" is hoor. Hoe "onverantwoordelijk" was men vroeger dan wel niet zeg. Jeetje, vroeger waren de vrouwen doorgaans 17-18 dat ze trouwde of hun eerste kind al kregen
Ik had al veel onzin van je gelezen, maar dit wat ik hier lees slaat toch werkelijk alles hoor Suusje
man,man,man,man,man,man,man, wat had en heb jij het moeilijk zeg.

begin nu echt zelfs medelijden met je te krijgen
Kijk nu alleen eens naar je eigen "voorstelbericht"

Jij als toen 40 jarige zogenaamd "volwassen" vrouw durft hier te spreken over de "onvolwassenheid-onverantwoordelijkheid" van iemand van 17

Vraag me echt af welk trauma jou in je jeugd is overkomen hoor.
TS, denk dat er genoeg "tips" gegeven zijn waar je wat mee kunt. Denk dat er ook genoeg mensen zijn die er wel gebruik van zouden willen maken. Het idee is leuk en nee dat ligt zeker niet aan jou of jouw leeftijd. Dat ligt gewoon aan de hond. De meeste mensen hier zouden hun hond niet eens meegeven aan hun beste vriendin bij wijze van spreke dus voel je daar niet op aangesproken. Dat heeft niets met jou te maken.
Veel succes in ieder geval en laat je vooral niet door zure mensen als bovenstaande de lol van ontnemen hoor