snuffel11 schreef:
Ja ik weet niet, vind het erg moeilijk om daar een eerlijk antwoord op te geven.. onze teef kwam uit de kynolijn (oke is een teef dan) en die was zo mak als een kippie zeg maar.. dus als die herder zo wordt als haar dan voorzie ik geen problemen, maar als ze bv een hond neemt zoals onze Rick (dominate reu die je echt op z'n plek af en toe moet zetten).. tja.. dan wordt het denk iets wat moeilijker.. maar ik kan niet oordelen hoe TS met honden omgaat en of ze overwicht heeft.. daarom vind ik het moeilijk om daar iets van te vinden, snap je...
Ik denk en vind wel dat ze zich dan eerst heel goed moet inlezen en weten wat ze in huis haalt dan.. ik hoop iig dat als pupje erkomt dat alles goed gaat en blijft gaan..
Hihihi wist het even niet..denk hoor het wel als het met een korte ei moet

ach joh, lees die berichten nou eens goed, die heeft echt geen idee van waar ze aan begint.
mijn reu is een kyno met wat werklijnbloed, maar die probeerde echt wel een machtovername indertijd althans daar was ie aan begonnen toen ik naar Engeland verhuisde en mijn andere twee honden (waaronder de andere reu in kwestie) bij mijn ex in Nederland liet.
Maar mijn andere reu was ook niet gek en die had de wind er behoorlijk onder, ik heb toen ook (nog) niet hoeven ingrijpen en misschien was dat wel nooit nodig geweest, dat weet ik natuurlijk niet.
Maar je moet de eerste tekenen wel zien natuurlijk, dan kun je nog wat als het nodig is.
Als je er zoals TS vanuit gaat dat het allemaal wel goed komt omdat ze samen opgroeien vrees ik toch dat ze heel wat hondenkennis te kort komt