Thanks!
Ik wil best over thuisonderwijs babbelen hoor, maar niet overkomen als de vertegenwoordiger ervan ofzo

Het is een hele persoonlijke keus en niet in een paar alinea's samen te vatten. Het hele gebeuren gewoon niet, want het is meer een manier van leven dan iets anders.
Ik ben trouwens niet hun juf hoor, we spelen ook geen schooltje thuis
Dorien, thuis moeten ze ook samenwerken. In clubs ook. Tijdens een spel ook. Als ze meedoen aan een workshop ook. Er zijn zat plaatsen waar je leert samenwerken. En als ze het nergens tegenkomen zonder school (zat dus) zal het wel geen enorm belangrijk iets zijn om te kunnen in het dagelijks leven

Mijn kinderen leven niet afgezonderd van de rest van de wereld, ze spenderen alleen geen uren per dag in een klaslokaal. Ze ontmoeten mensen genoeg en doen zat interessante, stimulerende, leuke en soms wat minder leuke dingen.
Smoekie,
hier heb ik veel artikelen verzameld, ook onderzoeken. Maar ik zeg niks over een ander zijn keus en/of kinderen hoor. Ik begrijp prima dat mensen school kiezen gezien de samenleveing waarin we leven, en ik begrijp ook prima de vele misverstanden en vooroordelen over wat wij doen. Sterker nog, die had ik ook allemaal tot een jaar of 3 geleden.
We zijn een heel gewoon gezin met hele gewone kinderen die hele gewone dingen doen met elkaar en met andere hele gewone mensen! Alleen niet in een schoolgebouw.