Ik stel me ook maar eens voor. Ik ben sinds gisteren lid geworden hier.
Ik ben 21 jaar oud, en heb een West Highland White Terriër van 12 jaar oud. Die momenteel doodziek is.
Momenteel heb ik een hond, en wilde eigenlijk een vraag plaatsen, maar ik kan nog geen topic openen in een ander board!
Dus bij deze mijn vraag hier alvast.
Mijn hond is enorm ziek, wat er precies aan de hand is weten we nog niet. We ziten te wachten op de Echo die we Maandag om 16.00 door een internist gemaakt zal worden.
Vanaf vorige week Maandag weten we dat hij enorm ziek is, doordat we naar een andere dierenarts gegaan zijn. De grote eiwitwaarde moet 22 zijn, en bij mijn hondje was dit 10!
Nu zijn we vaste klant bij de nieuwe dierenarts om hem in de gaten te houden tot Maandag, en vanmorgen hebben we morfine mee gekregen voor hem. Zij heeft hem zelf vanmorgen een injectie (Morfine) gegeven, maar sindsdien drinkt en eet hij niet als ik het hem aanbied!
Ik maak me vooral zorgen omdat hij niks meer drinkt, hij slaapt alleen maar (omdat hij natuurlijk suf is van de Morfine) en kreunt veel. Kreunen zou toch niet mogen van de pijn neem ik aan?
Ik heb net al de weekend-arts gebeld, en die zei dat we even moesten afwachten tot de Morfine uitgewerkt is. Maar ik vind het een slecht teken dat hij in een keer NIKS meer drinkt. Aangezien hij ook al aan de pretnison zit, en daarvan krijgt hij juist meer dorst, dus de afgelopen dagen heeft hij enorm gedronken, en nu niks meer.
Ik weet niet of jullie ervaring hebben met Morfine voor een hond? Maar moet ik me nu zorgen gaan maken omdat hij ook niks drinkt? Of komt dat zodadelijk terug als de Morfine uitgewerkt is?

TARAK