Muk schreef:Dan zoek ik gelijk alle topics op waarin jij dacht wat zinvols te melden. O, wacht, die zijn er niet! Loek is alleen aan het rellen op het hf. Kortom, je bent geen haar beter dan de personen waarnaar jij wijst.Loek schreef:Ik wil trouwens ook wel alle reltopics opzoeken waar jij wel dacht dat je wat zinvols te melden had , doe je niet heiliger voor dan de pausfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
Loek schreef: Welke kleding had je aan ?
Loek schreef:Mooie honden
Loek schreef: Gewoon lekker buiten laten lopen want ondanks dat ze klein is, het is wel een echt hondje![]()
En bij thuiskomst gewoon meteen lekker drogen.
Loek schreef: Dan moet je wel in readings geloven, persoonlijk vind ik het wat zweverig
Loek schreef:
Tussencommando aanleren, wachten
Loek schreef:Afhankelijk hoe het kind is, ik liep al vanaf mijn achtste met mijn honden maar mocht ik weer een hond nemen no way dat mijn volwassen zussen er mee mogen lopen, die lopen alleen maar te kletsen in plaats van op de hond te letten
Loek schreef:Niet verkeerd hoor
Loek schreef:Als het goed voelt dan voelt het goed, wat zou er op tegen zijn om het hondje te houden ?
Overigens wel een leukerdje hoor
Loek schreef: Ik zou niet weten waarom niet, niks mis mee om een kind wat het aankan al vroeg verantwoordelijkheid bij te brengen
Loek schreef:Als je echt door wilt gaan met dit hondje zou ik snel op cursus gaan.
Wat doe je aan beweging met dit aktieve hondekind ?
Loek schreef:Wat een schattig koppie, heel veel sterkte :roos:
Loek schreef:Heb je niet teveel op de huid gekamt ?
Loek schreef:Hoe vaak krijgt ze per dag eten ? Soms kunnen honden gewoon ook misselijk zijn omdat ze bijv. maar een keer per dag eten