Dat een salon aangesloten is bij de ABHB of andere vakvereniging zijn geeft in mijn ogen nog steeds geen garantie.
Als er iemand positieve ervaringen heeft, dan zou ik ze heel graag horen!
Moderator: moderatorteam
Hahahaha... geen geheimen voor wie het is, he?tineke schreef:Ik weet iemand in Leiden Sietske,weet enkel niet of borders tot haar specialiteit behoren.
Maar wil het best wel even vragen voor jou en Jos
Nee geen geheim neeSietske schreef:Hahahaha... geen geheimen voor wie het is, he?tineke schreef:Ik weet iemand in Leiden Sietske,weet enkel niet of borders tot haar specialiteit behoren.
Maar wil het best wel even vragen voor jou en Jos![]()
![]()
Een Border is niet bijzonder hoor, daar zit weinig schema in behalve de kop. Ik zou eigenlijk alleen graag iemand vinden die ook daadwerkelijk plukt en er niet gewoon een tondeuse overheen jast![]()
Jos wil niet meer zelf plukken en daar heb ik alle respect voor. Helaas is Amy waarschijnlijk nog net niet rijp tegen de tijd dat ze naar haar toe gaat, dus kan ik het niet meer zelf doen.
nou, ik kom zelf niet uit die buurt...vosse schreef:Is het zo erg bij jullie in de buurt. Makkelijker dan een border kan je ze bijna niet krijgen.
Hoeft niet hoor! Amy komt trouwens ook bij Gulabins vandaan, vandaar dat ik het onthouden had.vosse schreef:Klopt
Maar ik kan je verder niet helpen