Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goede trimsalon in Leiderdorp of omgeving

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Sietske

Goede trimsalon in Leiderdorp of omgeving

Ongelezen bericht door Sietske »

Wie kan mij een goede trimster aanraden voor het plukken van een Border Terrier in de omgeving Leiderdorp?

Dat een salon aangesloten is bij de ABHB of andere vakvereniging zijn geeft in mijn ogen nog steeds geen garantie.

Als er iemand positieve ervaringen heeft, dan zou ik ze heel graag horen! :D
tineke

Re: Goede trimsalon in Leiderdorp of omgeving

Ongelezen bericht door tineke »

Ik weet iemand in Leiden Sietske,weet enkel niet of borders tot haar specialiteit behoren.
Maar wil het best wel even vragen voor jou en Jos :wink:
Sietske

tineke schreef:Ik weet iemand in Leiden Sietske,weet enkel niet of borders tot haar specialiteit behoren.
Hahahaha... geen geheimen voor wie het is, he? :hmmm: :D

Een Border is niet bijzonder hoor, daar zit weinig schema in behalve de kop. Ik zou eigenlijk alleen graag iemand vinden die ook daadwerkelijk plukt en er niet gewoon een tondeuse overheen jast :wink:

Jos wil niet meer zelf plukken en daar heb ik alle respect voor. Helaas is Amy waarschijnlijk nog net niet rijp tegen de tijd dat ze naar haar toe gaat, dus kan ik het niet meer zelf doen.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Sietske schreef:
tineke schreef:Ik weet iemand in Leiden Sietske,weet enkel niet of borders tot haar specialiteit behoren.
Hahahaha... geen geheimen voor wie het is, he? :hmmm: :D

Een Border is niet bijzonder hoor, daar zit weinig schema in behalve de kop. Ik zou eigenlijk alleen graag iemand vinden die ook daadwerkelijk plukt en er niet gewoon een tondeuse overheen jast :wink:

Jos wil niet meer zelf plukken en daar heb ik alle respect voor. Helaas is Amy waarschijnlijk nog net niet rijp tegen de tijd dat ze naar haar toe gaat, dus kan ik het niet meer zelf doen.
Nee geen geheim nee :lol1:

Ja het plukken dat snap ik ,ken een welsh terrrier waar de tondeuse overheen gehaald is en daar heeft ze behoorlijk lang last van gehad :ugh:
Ik wil het weleens vragen ,als ze het zelf niet (meer) doet weet ze wellicht wel een andere trimster die plukt en niet scheert :wink:
vosse
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Poedels

Ongelezen bericht door vosse »

Is het zo erg bij jullie in de buurt. Makkelijker dan een border kan je ze bijna niet krijgen.
Sietske

vosse schreef:Is het zo erg bij jullie in de buurt. Makkelijker dan een border kan je ze bijna niet krijgen.
nou, ik kom zelf niet uit die buurt... :mrgreen:

Ben eigenlijk voor een nieuwe eigenaar op zoek, maar ken zelf genoeg gruwel verhalen over honden met plukvacht waar ze de tondeuse overheen ratsen omdat dat zo lekker makkelijk is. Nou, die trimster slaan we dus even over als het lukt.

Normaal pluk ik haar zelf. Amy's nieuwe baasje heeft vroeger zelf geplukt maar wil dat nu liever niet meer en daar kan ik mij wat bij voorstellen.

Maar jij hebt zoveel ervaring met Borders (jij hebt bij Gulabins gewerkt, toch?), dat je ze waarschijnlijk met je ogen dicht doet :tongue:
vosse
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Poedels

Ongelezen bericht door vosse »

Klopt ;)

Maar ik kan je verder niet helpen
Sietske

vosse schreef:Klopt ;)

Maar ik kan je verder niet helpen
Hoeft niet hoor! Amy komt trouwens ook bij Gulabins vandaan, vandaar dat ik het onthouden had. :wink:
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Is Zoetermeer te ver denk je? Ik trim en pluk veel ruwharige terriers, ook een aantal Borders.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”