Mijn honden laat ik eerst even in de keuken (staat de mand ed) en als ze droog zijn dan valt het allemaal neer en stofzuig ik het wel weer.
Ik zit er verder nooit zo mee hoor. En de klanten ook niet! Als ze het naar leuk hebben gehad
Moderator: moderatorteam
Echt? Ik zal dan wel een zeikerd zijn maar ik zou er absoluut niet blij mee zijn, ik zou verwachten dat ze zo goed mogelijk schoon gemaakt worden.Fafo schreef:Hier ook helemaal zwart! Ik heb de honden van klanten ook zo afgeleverdze zullen blij met me zijn
![]()

Ik zei al dat ik een viezerik wasCleva schreef:Tiny schreef:Hier is de slaapkamer ook boven én de deur is beneden dicht maar ik heb een vervelende kat die juist dan even moet komen kijken waarom die deur nou dicht isNanna schreef:Nee, dat gaat me straatlengten te verTiny schreef: Akira komt gewoon naar binnen als ze in de viezigheid of sloot heeft gezwommen. Ze ploft ergens neer en ploft nog ergens anders neer en gaat als ze de kans krijgt ook op bed liggen, waar ze zich natuurlijk heerlijk droog wrijft![]()
Ze kunnen hier ook helemaal niet op bed want de slaapkamer is boven, maar die deur bleef bij mij dan toch mooi dichtIk probeer het zoveel mogelijk te voorkomen hoor want ik slaap echt niet lekker met die bergen zand in mijn bed.
Dan verschoon je het! Haha. Gadver.
Tja dan ben je de enige tot nu toeJoera schreef:Echt? Ik zal dan wel een zeikerd zijn maar ik zou er absoluut niet blij mee zijn, ik zou verwachten dat ze zo goed mogelijk schoon gemaakt worden.Fafo schreef:Hier ook helemaal zwart! Ik heb de honden van klanten ook zo afgeleverdze zullen blij met me zijn
![]()

Ik probeer het me even in te beelden, maar ze gaan dus zonder handdoek erover de badjassen in en daar zitten ze dan helemaal nat en beblubberd in? En dat word goed droog? Al het modder is inmiddels zand geworden dus badjas en uitkloppen en klaar?Sita schreef:Hier badjassen voor de twee langharen. Sita is zo droog, even handdoek erover en klaar, maar Rowan en Taro niet. Badjas aan en half uur later zijn ze droog en schoon. Ideaal!

Ik probeer het me even in te beelden, maar ze gaan dus zonder handdoek erover de badjassen in en daar zitten ze dan helemaal nat en beblubberd in? En dat word goed droog? Al het modder is inmiddels zand geworden dus badjas en uitkloppen en klaar?Sita schreef:Hier badjassen voor de twee langharen. Sita is zo droog, even handdoek erover en klaar, maar Rowan en Taro niet. Badjas aan en half uur later zijn ze droog en schoon. Ideaal!

Heb je hier het merk van? Zo'n model zou prima passen op mijn wandelende modderklonters.gyanty schreef:Ziet er zo ongeveer zo uit: