Fizgig schreef: @dagmar, dan moet je elke dag een tasje van 10 cent weggooien, zonde toch? Bij de litterchamp heb je van die zakjes die aan de bak vastzitten, die kun je afscheuren zoals bij de groentenafdeling. Ik vind het ideaal, geen gedoe meer met drollen, hij staat direct naast de bakken en je kunt het schepje eraan ophangen. Het is nu een stuk minder onprettig klusje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Webwinkel Zooplus
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Webwinkel Zooplus
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
nou kattenbakvulling van de aldi vindt ik echt smerig kost wel maar 1 euro per zak maar dat is te merken ook
ik heb altijd biokats fresh of micro fresh
het ruikt lekker met scheppen en ik heb hier 4 kattenbakken in huis staan en je ruikt geen kattenbak
het ruikt lekker met scheppen en ik heb hier 4 kattenbakken in huis staan en je ruikt geen kattenbak

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ik doe het ook zo als dagmar en bevalt me ook primadagmar88 schreef:Fizgig schreef: @dagmar, dan moet je elke dag een tasje van 10 cent weggooien, zonde toch? Bij de litterchamp heb je van die zakjes die aan de bak vastzitten, die kun je afscheuren zoals bij de groentenafdeling. Ik vind het ideaal, geen gedoe meer met drollen, hij staat direct naast de bakken en je kunt het schepje eraan ophangen. Het is nu een stuk minder onprettig klusje.
Ik heb zes bakken door het hele huis staan...
en op de dagen dat ze vers eten hoef ik maar 1 x in de 2 dagen ff alle bakken langs te lopen

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nou ik vondt dat het heel weinig opnam en je rook gewoon kattenbak in huisKells schreef:Hoezo? Mijn 3 katten klagen niet. Ze gaan alle 3 op 1 bak en die verschoon ik 2x per week.frank-bobby schreef:nou kattenbakvulling van de aldi vindt ik echt smerig kost wel maar 1 euro per zak maar dat is te merken ook
en stond half kokhalzend die bakken te doen
nee op die manier hoef ik geen katten

- dagmar88
- Zeer actief
Kells schreef: Hoezo? Mijn 3 katten klagen niet. Ze gaan alle 3 op 1 bak en die verschoon ik 2x per week.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Ik heb er ook zes staan, vijf op een rijtje en eentje los. Dus ik hoef maar een keer te lopen voor de litter champ. Ze staan in de gang beneden, vind ik prettiger dan in de woonkamer. Maar als je ze her en der hebt staan, is het niet handig inderdaad.
- dagmar88
- Zeer actief
Fizgig schreef:Ik heb er ook zes staan, vijf op een rijtje en eentje los. Dus ik hoef maar een keer te lopen voor de litter champ. Ze staan in de gang beneden, vind ik prettiger dan in de woonkamer. Maar als je ze her en der hebt staan, is het niet handig inderdaad.
Ja, op twee verdiepingen, dus dan is het niet handig
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Hier ook alleen goede ervaringen. Bestel er voer voor de honden en vogels, knaagspul en soms iets anders. Ze zijn met de meeste dingen echt veel goedkoper dan de dierenwinkels hier! Zit meestal wel in een veel te grote doos maar wel altijd goed verpakt!
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik bestel echt heel veel bij zooplus. Zowel voer (nooit vlees ofzo) als speelgoed en andere benodigheden. Speeltjes (ballen, running egg, van die speelhengeltjes van de katten), maar ook de enorme kattenkrabpaal en de kattendrinkfontein. Maar 1 x een defecte iets gehad. Een bal met licht, waarvan het lichtje het snel begaf. Hier eigenlijk verders nooit melding van gemaakt.

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ik heb er een krabpaal vandaan en bestel regelmatig kattenvoer en af en toe speeltjes.
En ik heb een laserlampje dat je ergens neer kunt zetten. Knopje indrukken en Bibi vermaakt zich een tijdje kostelijk.
Het ding gaat na een minuut of 5 vanzelf uit. Echt ideaal!
Grit koop ik bij AH.
En ik heb een laserlampje dat je ergens neer kunt zetten. Knopje indrukken en Bibi vermaakt zich een tijdje kostelijk.
Het ding gaat na een minuut of 5 vanzelf uit. Echt ideaal!
Grit koop ik bij AH.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- dagmar88
- Zeer actief
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Die wil ik ook gaan bestellen! Alleen nog even sparendagmar88 schreef:hier net een agility set binnen 24 uur binnen.
- dagmar88
- Zeer actief
Het was goed te doen vond ik nu in de aanbieding. Wilde eigenlijk alleen de tunnel kopen en de rest zelf maken, maar het scheelde maar €40 met de hele set...Meghan schreef:Die wil ik ook gaan bestellen! Alleen nog even sparendagmar88 schreef:hier net een agility set binnen 24 uur binnen.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Bestel er regelmatig wat en ben tot op heden op alle vlakken tevreden over zooplus
Heb voor wie em wil trouwens nog een couponcode van 5% korting
Heb voor wie em wil trouwens nog een couponcode van 5% korting
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- JLPaco
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
- Aantal honden: 1
Korting is altijd welkom..... Je bent een Hollander of je bent het niet 
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ja toch
Dus als er een liefhebber voor is. Stuur maar pbtje 
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Goed dit topic
Ik zit al maanden te wachten op terug betaling dus werd ik er weer aan herinnerd dat ik ze weer moet mailen waar mijn geld blijft
Ik zit al maanden te wachten op terug betaling dus werd ik er weer aan herinnerd dat ik ze weer moet mailen waar mijn geld blijft
Fenneke en Baloe

- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik koop voor Ginger bijna alles bij de Zooplus. Eten, kluifjes, manden etc. Ik koop daar toch alweer een jaar of 3-4 inmiddels en eigenlijk nooit echte problemen gehad.
Heb ooit 1x 2 zakken voer van 12kg binnengekregen die aan de datum waren (houdbaarheid was nog zo'n 2 maanden) en 1 van die 2 was ook al open. Na een hoop heen en weer gemail uiteindelijk de zak die al open was weer teruggestuurd en geld teruggekregen voor die zak en de andere opgevoerd. Maar ze deden toch best wel een beetje moeilijk moet ik zeggen zo accepteerden ze geen aangebroken zakken voer retour... Ja duh, ik accepteer óók geen aangebroken zakken voer! wink:
Heb ooit 1x 2 zakken voer van 12kg binnengekregen die aan de datum waren (houdbaarheid was nog zo'n 2 maanden) en 1 van die 2 was ook al open. Na een hoop heen en weer gemail uiteindelijk de zak die al open was weer teruggestuurd en geld teruggekregen voor die zak en de andere opgevoerd. Maar ze deden toch best wel een beetje moeilijk moet ik zeggen zo accepteerden ze geen aangebroken zakken voer retour... Ja duh, ik accepteer óók geen aangebroken zakken voer! wink:
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik heb een cadeaubon van 25 euro van hen. Wil precies zo'n kussen als jij besteld hebt, maar ze hebben m alleen in te grote maat
Mijn benches zijn ongeveer 60x45 Ik wil ook graag een tunnel, voor mijn behendigheidsset, maar daar moet ik dan weer heel veel bijbetalen... Dus ik weet nog steeds niet wat ik er mee ga doen...

You'll be in my heart... Always...
- JLPaco
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik dacht dat een tijd terug toen ik eens rond aan het kijken was er bij dit kussen 3 opties waren, dus ook nog een kleinere maat. Misschien dat je eens contact zou kunnen opnemen om te vragen of er van dat kussen ook nog kleinere maten geleverd worden?Jacksel schreef:Ik heb een cadeaubon van 25 euro van hen. Wil precies zo'n kussen als jij besteld hebt, maar ze hebben m alleen in te grote maatMijn benches zijn ongeveer 60x45 Ik wil ook graag een tunnel, voor mijn behendigheidsset, maar daar moet ik dan weer heel veel bijbetalen... Dus ik weet nog steeds niet wat ik er mee ga doen...
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Oh ja de agilityset heb ik hier ook. Behalve dat het slurfje niet zo bestendig is voor Kay ben ik verder zeer tevreden en kunnen wij thuis ook lekker oefenen(ja dus zelfs redelijk bestendig voor een nogal een parcourssloper). En ik bestel ook kattengrit bij zooplus inderdaad. De tygerino crystals. Daar kan echt geen gewone goedkope kattenbakvulling tegen op. Heb overigens ook van een zelfde soort materiaal wel uit dierenwinkel gehad hoor, maar die was dus wel 2 x zo duur. Voor mij echt geen ander grit meer. Dit stof zeker de helft minder. Laat geen witte was op de vloer achter en het klontert dus juist niet (heb echt een schijthekel aan klontervorming) en drollen ruik ik niet. Nu zitten die van mij zelden op de kattenbakken, maar als ik de bak 1 keer per 3 maanden echt helemaal leeggooi is het vaak (tussendoor schep ik wel eens wat plas eruit of een drol). En het is het enige grit waar mijn katten dus ook geen oogproblemen mee krijgen of er smoezelig uit zien. Nee met dit grit van zooplus ben ik zo superblij (en meestal gewoon zonder geurtje)

- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Ik heb er ooit een vogelkooi besteld, qua prijs echt super maar tegen dat het ding geleverd was 
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Had er een heupgordel besteld en een reflecterend dekje.
Dekje is prima, heupgordel heb ik via het kado hier wat rondwaart weer doorgepasst maar dat lag aan mij, niet aan Zooplus.
Ik vond t gewoon niet fijn en niet werken, maar dat is heel persoonlijk, want anderen zweren er bij.
Dekje is prima, heupgordel heb ik via het kado hier wat rondwaart weer doorgepasst maar dat lag aan mij, niet aan Zooplus.
Ik vond t gewoon niet fijn en niet werken, maar dat is heel persoonlijk, want anderen zweren er bij.
- Jacksel
- Zeer actief
Het probleem is dat ze qua tunnel alleen deze hebben: http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... lurf/28486 . Erg leuk, maar ik vind dat veel te duur voor thuis trainen...
Ik zie net wel deze: http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... ong/344503 Die is wel errug leuk voor binnenshuis oefenen (om en out training)
Ik zie net wel deze: http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... ong/344503 Die is wel errug leuk voor binnenshuis oefenen (om en out training)

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik heb daar Figo's eerste mand gekocht. Geen slecht woord over de levering.
We kregen zelfs een touwballetje bij de mand, echt een superding.

Balletje is ouder geworden dan de mand
Maar dat ligt niet aan de webshop.
Figo had er eens een gaatje in gekregen, toen moest het dood !
We kregen zelfs een touwballetje bij de mand, echt een superding.

Balletje is ouder geworden dan de mand
Maar dat ligt niet aan de webshop.
Figo had er eens een gaatje in gekregen, toen moest het dood !
- Angel1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
Ik gebruik gewoon luierzakjes voor het scheppen van de kattenbak, zit een babypoeder geur aan. Werkt ook primaFizgig schreef:
@dagmar, dan moet je elke dag een tasje van 10 cent weggooien, zonde toch? Bij de litterchamp heb je van die zakjes die aan de bak vastzitten, die kun je afscheuren zoals bij de groentenafdeling. Ik vind het ideaal, geen gedoe meer met drollen, hij staat direct naast de bakken en je kunt het schepje eraan ophangen. Het is nu een stuk minder onprettig klusje.
Groetjes, Patricia

- Angel1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
Ik bestel ook regelmatig bij zooplus, vooral voer. Tot nu toe altijd heel tevreden, en netjes verpakt! 
Groetjes, Patricia

- Jacksel
- Zeer actief
Ik heb een puppytunnel, maar aangezien het nou net voor de 'echte' behendigheidstraining is, heb ik daar weinig aan. Het is volgens Cara een heel ander toestellor1_1984 schreef:Zouden je honden nog in een kattentunnel passen?Jacksel schreef:Het probleem is dat ze qua tunnel alleen deze hebben: http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... lurf/28486 . Erg leuk, maar ik vind dat veel te duur voor thuis trainen...
Zo ja, zou ik even bij de kattenafdeling kijken, geloof dat ze die tunnels vanaf €5,- hebben, afhankelijk van lengte.

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik bestel geregeld bij zooplus, van tuigjes en jasjes tot brokken en botten. Alles is altijd zonder problemen en binnen korte tijd ontvangen, ik ben zeer tevreden.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- dagmar88
- Zeer actief
gyanty schreef:Oh ja de agilityset heb ik hier ook. Behalve dat het slurfje niet zo bestendig is voor Kay ben ik verder zeer tevreden en kunnen wij thuis ook lekker oefenen(ja dus zelfs redelijk bestendig voor een nogal een parcourssloper).
Ook dat heeft hij voorlopig overleefd