dagmar88 schreef:gyanty schreef:Oh ja de agilityset heb ik hier ook. Behalve dat het slurfje niet zo bestendig is voor Kay ben ik verder zeer tevreden en kunnen wij thuis ook lekker oefenen(ja dus zelfs redelijk bestendig voor een nogal een parcourssloper).Charlie vond dat het de bedoeling was er eerst doorheen te racen en dan aan het slurfje de hele kamer door te smijten.
Ook dat heeft hij voorlopig overleefd![]()
Ook de rest is leuk spul! Daar gaan ze veel plezier van hebben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Webwinkel Zooplus
Moderator: moderatorteam
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Webwinkel Zooplus

- dagmar88
- Zeer actief
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nee dat geloof ik meteendagmar88 schreef:Ach ja, ze verveelt zichzelf in ieder geval nooit.
zou dat t gedeelte bullterrier zijn ? ik herken dat hier namelijk erg in lexi

- dagmar88
- Zeer actief
frank-bobby schreef:nee dat geloof ik meteendagmar88 schreef:Ach ja, ze verveelt zichzelf in ieder geval nooit.
![]()
zou dat t gedeelte bullterrier zijn ? ik herken dat hier namelijk erg in lexi
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ja indd kan er ookaltijd wel stiekum om lachen die clown strekendagmar88 schreef:frank-bobby schreef:nee dat geloof ik meteendagmar88 schreef:Ach ja, ze verveelt zichzelf in ieder geval nooit.
![]()
zou dat t gedeelte bullterrier zijn ? ik herken dat hier namelijk erg in lexiKan goed, 't is echt een lolbroek. Vooral dingen doen waarvan ze weet dat het niet hoort en mij voor de gek houden is volgens haar heel erg grappig

- dagmar88
- Zeer actief
frank-bobby schreef: ja indd kan er ookaltijd wel stiekum om lachen die clown streken
Daar is het natuurlijk ook om te doen
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
Ik ben heel tevreden over de service van Zooplus! ik bestelde er de krabpaal, ding staat er al 3 jaar en is nog steeds best goed. Ik bestelde er de nylon bench, maar die werd kapot geleverd, niet de zelfde maat op voorraad, dus ze kwamen hem halen en kreeg geld terug. Ik bestelde er speeltjes en voerbakken. De laatste was met keramieke bakken op een standaard. De standaard had een gebroken pootje, dus we kregen een totaal nieuwe set en de oude hebben we ook nog
Bestel er ook voer voor de degoe. Ik blijf er kopen, dus als er nog tips zijn... Kom maar op!
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
ACTIE VERLENGD!
Probeer alleen nog vandaag en morgen helemaal GRATIS de speciale verjaardagseditie van Rocco natvoer: 6 x 400 g Trio di Carne.
Een smakelijke combinatie van rundvlees, lam en gevogelte. (normale prijs: € 6,49)
Vul de code ROCCO-SPECIAL in het tegoedbonveld van je winkelwagen in en klik op "inlossen".
Opgelet: geldig t/m 12-03-2013 bij bestellingen vanaf € 49,-. Enkel zolang de voorraad strekt.
Probeer alleen nog vandaag en morgen helemaal GRATIS de speciale verjaardagseditie van Rocco natvoer: 6 x 400 g Trio di Carne.
Een smakelijke combinatie van rundvlees, lam en gevogelte. (normale prijs: € 6,49)
Vul de code ROCCO-SPECIAL in het tegoedbonveld van je winkelwagen in en klik op "inlossen".
Opgelet: geldig t/m 12-03-2013 bij bestellingen vanaf € 49,-. Enkel zolang de voorraad strekt.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- smoekie
- Zeer actief
Kreeg een herinneringsemail dat ik mijn kortingscode nog niet heb gebruikt.
10% korting op geldig tot 20-03-2013.
code: 5JZD-8M3Z-W7PC-TK3N-7HJ
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nou gebrui m dan issmoekie schreef:Kreeg een herinneringsemail dat ik mijn kortingscode nog niet heb gebruikt.

- smoekie
- Zeer actief
frank-bobby schreef:nou gebrui m dan issmoekie schreef:Kreeg een herinneringsemail dat ik mijn kortingscode nog niet heb gebruikt.
Heb nu niks nodig
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ach speeltje mandje eten koekjes genoeg te bedenkensmoekie schreef:frank-bobby schreef:nou gebrui m dan issmoekie schreef:Kreeg een herinneringsemail dat ik mijn kortingscode nog niet heb gebruikt.
Heb nu niks nodig

-
lets have fun
dank je smoeksmoekie schreef:Kreeg een herinneringsemail dat ik mijn kortingscode nog niet heb gebruikt.
-
Vica
JLPaco schreef:Hallo,
Een paar weken geleden heb ik het benchkussen 'White dogs' bij zooplus gekocht, zie foto:
Het benchkussen was binnen een mum van tijd bedekt met scheuren aan de binnenkant van de hoes. Is 1x gewassen volgens wasvoorschriften en was daarna niet meer wat het zijn moest.
Daaropvolgend heb ik een mail gedaan naar zooplus, waar ik snel een antwoord op kreeg. Ik had foto's meegestuurd en om een restitutie van het volledige bedrag gevraagd.
Dit heb ik niet gehad, wel is er nu vandaag een nieuw benchkussen (hetzelfde kussen) geleverd. Ik ben benieuwd hoe lang deze gaat houden. Ik hoop dat de vorige gewoon een misproductie was, want het kussen op zich ziet er prima uit, de hond ligt er graag op en is vrij gemakkelijk schoon te maken. (minder makkelijk dan beschreven op de site, maar natuurlijk moeten ze het adverteren als een cillit bang reclame)
Wat is jullie ervaring met bestellingen bij deze site? Welk materiaal had je besteld en wat was de levensduur hiervan?
Ben benieuwd naar jullie recensies![]()
Groetjes,
Joyce.
Ik heb dit kussen ook gekocht daar. Al een week wordt hij flink gebruikt, vooral met de tanden haha. Nog geen scheurtje te vinden. Ok er wordt op puppykracht getrokken maar toch.. Hij is ook al eens gewassen (nog niet zindelijk haha) en hij zit nu weer prima in de hoes. Ik ben zeer tevreden over het kussen.
- JLPaco
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
- Aantal honden: 1
Ennnnnnnn..... ook het nageleverde kussen is weer kapoet.