Aangezien jullie mij permanent geband hebben kan ik niet onder mijn eigen naam schrijven dus moet het maar zo.
Onderstaande hebben jullie op het forum geschreven maar dat is dus glashard gelogen. Jullie zijn degenen die met vermanende vingertjes naar forummers zwaaien. Zou het dan niet beter zijn als je ervoor zou zorgen dat je zelf brandschoon bent en eerlijk? Waarom liegen, waarom een poll opstarten wat de forummers vinden over het definitief afschaffen van de ban , een wassen neus noemt men dat! Wat nog veel erger is dat jullie dit nergens vermelden want wat niet weet wat niet deert ! Foei, ga jullie schamen, dat is echt niet netjes !
toedels van een gebande Addy
moderatorteam schreef:Er zijn geen permanente bans uitgedeeld, de accounts zijn tijdelijk op non-actief gezet en er zijn mails verstuurd naar de emailadressen die hier in de profielen staan. Als er contact is geweest zal duidelijk worden wanneer het non-actief weer actief wordt.
Michiel schreef:
Destijds heeft "Addy" via 'social engineering' wachtwoorden van mede forum-gebruikers weten te raden en heeft daarmee andermans gebruikersaccounts ingezet om zélf berichten te plaatsen. Om 'bepaalde stappen' te voorkomen heeft ze met ons diverse, voor haar persoonlijk geldende, afspraken gemaakt. Omdat zij vanwege die gemaakte afspraken niet in staat zou zijn om te schrijven/reageren op het forum werd als tegenprestatie haar naam vervangen door sterretjes (****).

[/url]