Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aan de forummers en moderators

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Brammetje75

Aan de forummers en moderators

Ongelezen bericht door Brammetje75 »

Beste moderators,

Aangezien jullie mij permanent geband hebben kan ik niet onder mijn eigen naam schrijven dus moet het maar zo.

Onderstaande hebben jullie op het forum geschreven maar dat is dus glashard gelogen. Jullie zijn degenen die met vermanende vingertjes naar forummers zwaaien. Zou het dan niet beter zijn als je ervoor zou zorgen dat je zelf brandschoon bent en eerlijk? Waarom liegen, waarom een poll opstarten wat de forummers vinden over het definitief afschaffen van de ban , een wassen neus noemt men dat! Wat nog veel erger is dat jullie dit nergens vermelden want wat niet weet wat niet deert ! Foei, ga jullie schamen, dat is echt niet netjes !

toedels van een gebande Addy
moderatorteam schreef:Er zijn geen permanente bans uitgedeeld, de accounts zijn tijdelijk op non-actief gezet en er zijn mails verstuurd naar de emailadressen die hier in de profielen staan. Als er contact is geweest zal duidelijk worden wanneer het non-actief weer actief wordt.
Michiel schreef:
Destijds heeft "Addy" via 'social engineering' wachtwoorden van mede forum-gebruikers weten te raden en heeft daarmee andermans gebruikersaccounts ingezet om zélf berichten te plaatsen. Om 'bepaalde stappen' te voorkomen heeft ze met ons diverse, voor haar persoonlijk geldende, afspraken gemaakt. Omdat zij vanwege die gemaakte afspraken niet in staat zou zijn om te schrijven/reageren op het forum werd als tegenprestatie haar naam vervangen door sterretjes (****).
semmyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Aantal honden: 2

Re: Aan de forummers en moderators

Ongelezen bericht door semmyboy »

Stoute moderatortjes :neenee: ..
Foei!
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt!
Afbeelding
[/URL]Afbeelding[/url]
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

dat is inderdaad niet erg eerlijk :?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ah, een account gevonden *zucht*
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Machie schreef:Ah, een account gevonden *zucht*
Ehm aan de datum te zien, niet gevonden maar aangemaakt :cool2:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Brammetje75

Niks gevonden, gewoon aangemaakt aangezien ik niet onder mijn eigen naam kon inloggen
Brammetje75

semmyboy schreef:Stoute moderatortjes :neenee: ..
Foei!
Ach stout , neuh, oneerlijk wel weer!
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

smoekie schreef:
Ehm aan de datum te zien, niet gevonden maar aangemaakt :cool2:
Ohww nou, dat scheelt alweer!
renee-uk
Zeer actief

ik kan me best voorstellen dat je dit niet lekker zit en ik snap het ook niet, al die geheimzinnigheid en onoprechtheid
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
smoekie
Zeer actief

renee-uk schreef:ik kan me best voorstellen dat je dit niet lekker zit en ik snap het ook niet, al die geheimzinnigheid en onoprechtheid

:hzz:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Brammetje75

Mellow schreef:Tss, als jij die A dd y/Loek bent dan was je zelf ook totaal niet eerlijk dus niet zo hypocriet dan he :zweep:
Daar kan ik heel kort over zijn, ik ben als loek teruggekomen omdat ik geen zin erin had om steeds bepaalde forummers op mijn nek te hebben zitten die zijn blijven steken in het verleden! Verder ga je me toch niet wijsmaken dat Mellow jouw echte naam is, of dat bouvierpoedel ook bouvierpoedel heet!
Brammetje75

renee-uk schreef:ik kan me best voorstellen dat je dit niet lekker zit en ik snap het ook niet, al die geheimzinnigheid en onoprechtheid
Nou wat ik niet zo begrijp is dat je als moderator met vingertjes zwaait terwijl je de boel letterlijk zelf besodemieterd ! Tot zover de voorbeeld funktie!
smoekie
Zeer actief

Mellow schreef:Tss, als jij die A dd y/Loek bent dan was je zelf ook totaal niet eerlijk dus niet zo hypocriet dan he :zweep:

Nou ehm, ik heet in het echt ook geen smoekie hoor :LOL:

Denk dat jij in het echt ook geen Mellow heet, en daarbij is A.ddy nog steeds gecensureerd :F: Dus ik denk dat ze niet eens met haar echte naam terug had kunnen komen al zou ze dat hebben gewild :wink:
Brammetje75

smoekie schreef:

Denk dat jij in het echt ook geen Mellow heet, en daarbij is A.ddy nog steeds gecensureerd :F: Dus ik denk dat ze niet eens met haar echte naam terug had kunnen komen al zou ze dat hebben gewild :wink:
Nee dat kan ik inderdaad niet en verder staat het ieder vrij zijn eigen nickname te kiezen toch?
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Volgens mij is de naam A ddy destijds in de censuur gegaan op verzoek van haarzelf toch? Omdat het niet gewaardeerd werd dat deze naam op het forum nog gebruikt werd terwijl zij zich niet kon verdedigen vanwege de ban? En in die tijd heeft zij ook andermans accounts gehackt om toch te kunnen reageren? Of ben ik nu abuis?

Michiel schreef:
Destijds heeft "Addy" via 'social engineering' wachtwoorden van mede forum-gebruikers weten te raden en heeft daarmee andermans gebruikersaccounts ingezet om zélf berichten te plaatsen. Om 'bepaalde stappen' te voorkomen heeft ze met ons diverse, voor haar persoonlijk geldende, afspraken gemaakt. Omdat zij vanwege die gemaakte afspraken niet in staat zou zijn om te schrijven/reageren op het forum werd als tegenprestatie haar naam vervangen door sterretjes (****).
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

jemig wat een obsessie :80: oi oi oi
smoekie
Zeer actief

Brammetje75 schreef:
smoekie schreef:

Nee dat kan ik inderdaad niet en verder staat het ieder vrij zijn eigen nickname te kiezen toch?

Hoho, daar zeg ik toch verder ook niks over? :denken: Dat moet jezelf weten :ok:
Brammetje75

LongFields schreef:Volgens mij is de naam A ddy destijds in de censuur gegaan op verzoek van haarzelf toch? Omdat het niet gewaardeerd werd dat deze naam op het forum nog gebruikt werd terwijl zij zich niet kon verdedigen vanwege de ban? En in die tijd heeft zij ook andermans accounts gehackt om toch te kunnen reageren? Of ben ik nu abuis?
Je draait het om, het verzoek om xxxx is pas gekomen nadat men het voortdurend over mij had, daarna heb ik nooit meer iets gehackt. Maar de boosheid ligt hem erin dat de moderators niet ingrepen toen men begon met A.ddy en dat soort dingen. De kruisjes zijn gekomen om het geroddel te stoppen.!
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Eens zien hoe snel dit topic op slot en verdwenen is :F:
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Brammetje75

smoekie schreef:
Brammetje75 schreef:
smoekie schreef:

Hoho, daar zeg ik toch verder ook niks over? :denken: Dat moet jezelf weten :ok:
Mijn reactie was op Mellow.
smoekie
Zeer actief

LongFields schreef:Volgens mij is de naam A ddy destijds in de censuur gegaan op verzoek van haarzelf toch? Omdat het niet gewaardeerd werd dat deze naam op het forum nog gebruikt werd terwijl zij zich niet kon verdedigen vanwege de ban? En in die tijd heeft zij ook andermans accounts gehackt om toch te kunnen reageren? Of ben ik nu abuis?

Van wat ik weet is dat destijds een compromis geweest tussen haar en het modteam (haar naam zo niet meer genoemd worden). Maar goed, dat had verder weinig zin. Meen (en dat kan ik mis hebben trouwens hoor) dat zij alleen maar terugkwam op het moment dat het de spuigaten uitliep als zij weer over de tong ging. Want geef toe. Zag je geen ****** dan zag je wel gewoon A.ddy. Dus tot zover het compris/censuur :LOL:
Brammetje75

Mellow schreef:Iedereen staat vrij zijn eigen nickname te kiezen maar toen mensen Loek vroegen of zij A dd y was toen werd dat ontkend en dan lieg je en hetzelfde geldt over het hacken van diverse accounts en dat ontkennen..maar wel de modjes op hun gedrag aanspreken vindt ik dus hypocriet.
De moderators vertegenwoordigen het forum, spreken andere mensen aan op hun gedrag. Zie je daar zelf geen verschil in als hun openlijk liegen tegen alle forummers?
Brammetje75

smoekie schreef:

Van wat ik weet is dat destijds een compromis geweest tussen haar en het modteam (haar naam zo niet meer genoemd worden). Maar goed, dat had verder weinig zin. Meen (en dat kan ik mis hebben trouwens hoor) dat zij alleen maar terugkwam op het moment dat het de spuigaten uitliep als zij weer over de tong ging. Want geef toe. Zag je geen ****** dan zag je wel gewoon A.ddy. Dus tot zover het compris/censuur :LOL:
Dat dus Smoekie en daar hebben de moderators gewoon niet op ingegrepen. Verder waren er wel degelijk moderators die wisten dat ik het was !
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Oh dear lord, daar gaan we weer.
Het was zo lekker rustig.
:klaar:
Afbeelding
Afbeelding
Brammetje75

Mellow schreef: Ja, natuurlijk zie ik daar verschil in maar hun op gedrag aanspreken waar je jezelf ook schuldig aanmaakt is toch meten met 2 maten, of niet dan?
Ik maak me nergens schuldig aan, ik heb een Nickname gebruikt en maak zelf wel uit wat ik wel of niet over mijn privee leven vertel. sommige forummers kunnen namelijk een brug leggen met hun gezuig aan hun duim. Ik heb hier de meest achterlijke dingen over mezelf gelezen van mensen die mij niet eens kennen dus ja, ik kwam terug als Loek en zat voornamelijk in gedrag en opvoeding omdat ik dat leuk vind. Hoeveel honden ik wel of niet heb zijn mijn eigen zaken. O en Marion, het zijn er geen 16, ook nooit geweest duimzuiger!
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Mens, maak je toch niet zo druk :roll:
Brammetje75

Hylos schreef:Oh dear lord, daar gaan we weer.
Het was zo lekker rustig.
:klaar:
Je meent het? Als je het zo lekker rustig vind moet je niet reageren hier toch? Maar de sensatie trekt weer, ook jou dus je nou niet heiliger voordoen dan de paus.
renee-uk
Zeer actief

Mellow schreef:
Brammetje75 schreef:
Mellow schreef:Iedereen staat vrij zijn eigen nickname te kiezen maar toen mensen Loek vroegen of zij A dd y was toen werd dat ontkend en dan lieg je en hetzelfde geldt over het hacken van diverse accounts en dat ontkennen..maar wel de modjes op hun gedrag aanspreken vindt ik dus hypocriet.
De moderators vertegenwoordigen het forum, spreken andere mensen aan op hun gedrag. Zie je daar zelf geen verschil in als hun openlijk liegen tegen alle forummers?

Ja, natuurlijk zie ik daar verschil in maar hun op gedrag aanspreken waar je jezelf ook schuldig aanmaakt is toch meten met 2 maten, of niet dan?
dat ligt maar net aan waar over gelogen wordt of geef jij antwoord op alle vragen die je hier gesteld worden?
Afbeelding

Brammetje75

Ik ben niks verplicht, het is een hondenforum en je maakt zelf uit hoe of wat je wel of niet schrijft. Dat sommigen hier hun hele privee op tafel gooien moeten ze zelf weten. Ik doe dat niet gezien de wraakzuchtige tiepetjes hier die na vijf jaar nog precies weten te vertellen wat je ooit in 2008 wel of niet geschreven hebt.
renee-uk
Zeer actief

alle definitieve bans zijn toch opgeheven?
ik kan me best voorstellen dat iemand daar zwaar de pest over in heeft en erover doorgaat als ze dan toch niet binnen mag en dat had voorkomen kunnen worden door óf geen beloftes te doen die je niet houden wil of kunt, of haar gewoon toe te laten.

als addy gewoon terug had kunnen komen had je dit soort posts ook niet gehad, dit soort halfslachtig en oneerlijk gedoe werkt protesten in de hand.
Afbeelding

Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”