Dat het altijd pitbulls zijn.Jaap* schreef:Wat dan?
Dat experts zeggen dat het pitbulls zijn,
de helft van de tijd is het een ander ras.
maakt niet uit dat het wel verschrikkelijk is natuurlijk
Moderator: moderatorteam
Dat het altijd pitbulls zijn.Jaap* schreef:Wat dan?
Dat moet al niet kunnen nee....sbientje schreef:hoe in godsnaam kan de hond boven bij de baby komen, als je zelf beneden zit.. onbegrijpelijk vind ik dat
Ondanks dat honden mij niet vreemd zijn ken ik het verschil tussen de verschillende klapkaken ook niet zozeer. Het ziet eruit als een klapkaak, of als een herder, of als een jachthond. Ik begrijp zulk soort beschrijvingen wel.kaatje888 schreef:Dat het altijd pitbulls zijn.Jaap* schreef:Wat dan?
Dat experts zeggen dat het pitbulls zijn,
de helft van de tijd is het een ander ras.
maakt niet uit dat het wel verschrikkelijk is natuurlijk
Mja. Maar je moet toch altijd even kijken of het niet een opgewarmd bericht van 7 jaar geleden is, en of de erbij gezochte foto ook echt iets te maken heeft met het bericht of dat het erbij staat omdat het er spectaculair uitziet, en of het misschien een bericht betreft uit de oeral ofzo.Nanna schreef:Ik vind het feit dát het gebeurt veel erger. Dat de berichtgeving niet tot op de laatste letter klopt is een mindere zorg. Wat kan het Jan met de Pet schelen of het een kruising Stafford/Pitbull of een kruising Mastino/Boerboel wasJaap* schreef:Dat laat overigens onverlet dat de berichtgeving in het algemeen vaak abominabel slecht en tendentieus is.De gemiddelde lezer ziet dat verschil toch niet.

mag ik a u b bedanken als ik alleen al kijk naar de uitvoering en wat je dan zou moeten doen en wetenShima schreef:Vreselijk! Waarom moeten mensen wel een rijbewijs hebben en geen hondenbezittersbewijs? Zal ook niet alles uitsluiten, maar elk slachtoffer dat voorkomen kan worden (zowel hond als mens) is er een.
Eerder: welke idioot zet twee vreemde honden van dit kaliber bij een klein kind.Nanna schreef:De aanval vond plaats in een dierenpension, waar de tante als dierenverzorgster werkte. Het meisje had haar tante vergezeld omdat ze een vrije dag had en was met de twee honden aan het spelen toen die zich plots tegen haar keerden en begonnen te bijten. De tante merkte de aanval op en kwam tussenbeide, zodat het meisje kon vluchten. De vrouw zelf liep wel zware bijtwonden op aan het hoofd.
Chapeau trouwens voor die tante.
En zware bijtwonden aan haar hoofdWelke idiote hond dóet zoiets....

Dat was ook mijn gedachte, daar gaat het al fout mi. Wat een drama weer voor alle betrokkenenBink2009 schreef:Eerder: welke idioot zet twee vreemde honden van dit kaliber bij een klein kind.Nanna schreef:De aanval vond plaats in een dierenpension, waar de tante als dierenverzorgster werkte. Het meisje had haar tante vergezeld omdat ze een vrije dag had en was met de twee honden aan het spelen toen die zich plots tegen haar keerden en begonnen te bijten. De tante merkte de aanval op en kwam tussenbeide, zodat het meisje kon vluchten. De vrouw zelf liep wel zware bijtwonden op aan het hoofd.
och ja. Tante is toegekomen op het bedrijf en heeft het kind in de weide met de staffs gedropt. En werken dan maarBink2009 schreef:Eerder: welke idioot zet twee vreemde honden van dit kaliber bij een klein kind.Nanna schreef:De aanval vond plaats in een dierenpension, waar de tante als dierenverzorgster werkte. Het meisje had haar tante vergezeld omdat ze een vrije dag had en was met de twee honden aan het spelen toen die zich plots tegen haar keerden en begonnen te bijten. De tante merkte de aanval op en kwam tussenbeide, zodat het meisje kon vluchten. De vrouw zelf liep wel zware bijtwonden op aan het hoofd.
Welke idiote hond doet zoiets? die 2 klapkakenNanna schreef:De aanval vond plaats in een dierenpension, waar de tante als dierenverzorgster werkte. Het meisje had haar tante vergezeld omdat ze een vrije dag had en was met de twee honden aan het spelen toen die zich plots tegen haar keerden en begonnen te bijten. De tante merkte de aanval op en kwam tussenbeide, zodat het meisje kon vluchten. De vrouw zelf liep wel zware bijtwonden op aan het hoofd.