Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen; trotse eigenaresse Cane Corso Pup

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Re: Even voorstellen; trotse eigenaresse Cane Corso Pup

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Zal ook niet helemaal grijs blijven,ik denk dat ik lichte stroming in voorpoot zie, Zal je vanzelf zien , Dinos lijkt soms staalgrijs soms leisteen grijs, ligt een beetje aan het licht maar ook hij heeft hele lichte stroming van bruin door het grijs.
Laatst gewijzigd door Dinos op 15 mei 2014 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Tamara_010
Actief
Mijn ras(sen): Geboren op 02 april 2014, onze Blauwe Cane Corso Reu! Vader Mido dei Paesi! draagt de naam Danger!

Ongelezen bericht door Tamara_010 »

Dinos: Geen idee of dit donker is qua ogen vind het wel heel erg schattig om zo te zien, geef wel toe zijn broertjes en zusjes hebben meer fellere blauwe ogen...
S@ndr@: ja hij is inderdaad helemaal grijs, geen zwart pigment en ook tot nu toe geen witte aftekeningen, volgens mij blijft het dan zo toch? Hij heeft paar zwarte broertjes zusjes, en nog een paar gestroomd.. dan hij en een broertje zijn volledig grijs, enkel bij zijn broertje komt een wit voetje uit..
Lizanne: bedankt! vind hem ook echt helemaal geweldig en grote zwarte poten.
Live the life you want, because when you let another person decide your steps, you might choose the wrong way.
Tamara_010
Actief
Mijn ras(sen): Geboren op 02 april 2014, onze Blauwe Cane Corso Reu! Vader Mido dei Paesi! draagt de naam Danger!

Dinos schreef:Zal ook niet helemaal grijs blijven,ik denk dat ik lichte stroming in voorpoot zie, Zal je vanzelf zien , Dinos lijkt soms staalgrijs soms leisteen grijs, ligt een beetje aan het licht maar ook hij heeft hele lichte stroming van bruin door het grijs.
Ja dit lijkt echt op de foto hoor, want in het echt is hij het meest grijze van het gehele nest, geen aftekeningen en het donkerste, bij de rest zie je toch al "vlekken" erdoorheen komen.. Maar zo jong is het moeilijk te zeggen..
Live the life you want, because when you let another person decide your steps, you might choose the wrong way.
Dinos

Kijk maar eens op pupfoto van Dinos in dit topic daar zie je geen stroming , toch zal er waarschijnlijk hele lichte stroming inkomen, en is toch ook niet erg. Op de foto is Dinos 9a10 weken en als je inzoemt op ogen zie je dat blauw al bijna weg is.
Dinos

Kijk maar eens op pupfoto van Dinos in dit topic daar zie je geen stroming , toch zal er waarschijnlijk hele lichte stroming inkomen, en is toch ook niet erg. Op de foto is Dinos 9a10 weken en als je inzoemt op ogen zie je dat blauw al bijna weg is.
Tamara_010
Actief

Ja inderdaad, nee dat maakt mij niet uit, wou alleen wel echt een grijze, vind ik zo prachtig... als ik ze zie zie ik meestal zwarte, en heb zelf iets met grijs...haha!
Dinos

Tamara_010 schreef:Ja inderdaad, nee dat maakt mij niet uit, wou alleen wel echt een grijze, vind ik zo prachtig... als ik ze zie zie ik meestal zwarte, en heb zelf iets met grijs...haha!
Mijn voorkeur gaat ook naar grijs, boven zwart , gestroomd, formentino,
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

De mijne niet, maar helaas hij had geen ander kleurtje :mrgreen: :19:
ik zou voor zwart gaan of formentino
Dinos

S@ndr@ schreef:De mijne niet, maar helaas hij had geen ander kleurtje :mrgreen: :19:
ik zou voor zwart gaan of formentino
Ach af en toe een kleurspoeling, als je gestroomd wilt wordt dit wel lastig trouwens :lol1:
kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Tamara_010 schreef:
kaatje888 schreef:Welkom hier.
Leuk zeg een cc pup :I:
Dankje wel!! Wat voor hondje heb jij?
:D
Ik heb een boomertje.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Tamara_010 schreef:
Mieke-Bo schreef:
Tamara_010 schreef:Mieke-Bo: dankjewel!!! ik zal jullie op de hoogte houden zodra ik geaccepteerd ben met een forum!

Zamunda: wat een gave verschijning, hele aparte combi maar vind hem echt stoer!!!!
Pas op, het werkt hier verslavend :Q:
Haha niet erg hoor, vind het alleen maar leuk net als ervaringen lezen van alle hondeneigenaren. en hun belevenissen, heerlijk want de liefde van een hond is onvoorwaardelijk! Wat voor hondje heb jij?
Is hier zeker mogelijk! Ik Heb een Friese stabij x wetterhoun van 2 en een Engelse springer spaniël van 5maand.. Lekker druk dus.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Tamara_010 schreef:Zamunda: wat een gave verschijning, hele aparte combi maar vind hem echt stoer!!!!
Dankje, het is echt een geweldig hondje :I: . Het is trouwens een 'zij' ;) .

En lekker veel foto's plaatsen hoor :ok: !
Tamara_010
Actief

Zamunda: excuses !!!! Wat een prachtige meid !!!!
Mieke-Bo: leuk hoor Mieke, ja ik heb het al giga naar me zin hier haha! Ja zal druk zijn in huis, wel heerlijk natuurlijk!
S@ndr@: formentino is ook heel mooi, maar zie je echt bijna nooit.. of ze lijken ineens op een BullMastiff qua koppie. (Vind ik ook giga mooie beesten)
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wat een mooie pup zeg, ik moet eerlijk zeggen dat ik maar weinig cc's echt mooi vindt, die van Sandra vind ik bv prachtig maar dat is ook 1 van de weinige haha. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst :ok:
Tamara_010
Actief

En we hebben weer nieuwe foto'tjes. Hij is vrijdag gechipt en heeft lekker buiten gespeeld met zijn broertjes en zusjes...
Hij is hier 6 weken en 2 dagen.. Nog even volgende week woensdag halen we hem op!

Afbeelding
Hier was hij net gechipt, hij is de grootste van het nest...

Afbeelding
Slechte kwaliteit, het is een printscreen van een video, maar vond hem zo schattig naar de camera komen..

Afbeelding
No pictures please I'm too sexy!!!

Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte.. nog even geduld!

@Brigitte zie ik het toch een beetje als een compliment!
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”