Je hebt nog gelijk ook.
Klopt in ieder geval niet meer
Moderator: moderatorteam
Cleva schreef:Hou je muil. Doe normaal. Praat over je hondje.
Lijkt me meer dan zat om welkom geheten te worden, halve zool.

Miella schreef:irwi schreef:Welkom hier, je hebt net zo een kort lontje als de meeste staffords of pitbulls. Hou er rekening mee dat de maatschappij dat niet aangenaam vindt.
Over die bus, kan een leuke vent zijn maar mijn honden in geen 100000 jaar bij die man.
Denk over het algemeen, als ze naar mij blaffen, blaf ik terug....Als de maatschappij dat onaangenaam vindt ,prima. Kort lontje of niet, je bent nu al de twintigste die meent mij de maat te moeten nemen. Ik zeg ook niks over jou,toch ? Over omgangsvormen gesproken. En daarbij, heb je al es gesproken met die man van de hondenbus? Maar bedankt voor je welkom.

meetjewrc schreef:Dat zei die man met zijn loslopende Pitbulls ook die een Labrador uit elkaar getrokken hebben....
Ik ben geen CM aanhanger nee
Mensen die dit soort honden in roedels laten loslopen zijn niet echt slim nee!

Hahaha,leuke foto!Mojuan schreef:meetjewrc schreef:Dat zei die man met zijn loslopende Pitbulls ook die een Labrador uit elkaar getrokken hebben....
Ik ben geen CM aanhanger nee
Mensen die dit soort honden in roedels laten loslopen zijn niet echt slim nee!
Precies, ik vind het ook gestoord!
Bedoel je mijn onderschrift?Miella schreef:
Hahaha,leuke foto!

Die kleine ,op de foto, in t midden, wat is dat voor een hondje? Zo'n schatje!Mojuan schreef:Bedoel je mijn onderschrift?Miella schreef:
Hahaha,leuke foto!
Dankje.
Maar echt hoor, ik meende wel wat ik zeg.
Het los laten lopen van (grote) groepen Staffies en/of Pitjes valt voor mij ook onder gestoord gedrag.
Mensen realiseren zich niet wat dit voor gevaren met zich mee kan brengen.