Kangal schreef:Fijn ziet er gezond uit, Hoeveel gram gaf jij jou Kangal toen hij een puppy? ik heb voer gekocht voor hem en er staat 3x 50 gram per dag maar ik geef hem 4x omdat de huisarts het mij had geadviseerd maar ik was vergeten te vragen hoeveel gram per maaltijd.
Gaan ze in Belgié naar de huisarts met hun hond.

Het is toch je kindje hé.

[/quote]
Zoals reeds gezegd ook al woon ik in Belgie ik werk niet met de Belgische of Nederlandse systeem mensen die dat wel doen weten niet wat het woord "vrijheid" betekent door al hun regels en discipline.[/quote]
Ik heb het al eerder gevraagd, wat bedoel je daar precies mee?
In welke mate kun jij je hond vrijheid geven en hoe breng je hem dan regels en opvoeding bij?
Interesse hoor. Ben er echt benieuwd naar.[/quote]
Ik geef hem vrijheid door hem niet te straffe en door hem te laten doen wat hij maar wil onder in de kelder en niet zoals Nederlandse en Belgische gezinnen op een vaste tijdstip eten, regels en discipline en op een vaste tijdstip opstaan en wandelen met een hond op een vaste tijdstip hoort niet bij mij thuis. Als hij geen zin heeft in eten dan eet hij het later wel op WANNEER HIJ DAT WIL maar bij Belgische en Nederlandse gezinnen zijn dat niet zo.[/quote]
Dat heet gewoon lui