Jij moet niet veel zeggen jij pannenkoek, je hond ziet er zeer vrolijk uit in dat mand (!)Thomas schreef:Kerel, een hond in een kelder IS geen oplossing.
Wat denk je dat hij gaat doen? 12 uur lang dom voor zich uit staren ? Computerspelletjes spelen?
Een hond moet rennen, een hond moet zowel fysiek als mentaal uitgedaagd worden, méérdere keren per dag.
Wat je nu voor jezelf creëert is een enorm verveelde en gefrustreerde hond die op een gegeven moment zijn eigen dingen gaat bedenken.
Jouw hond betast de wereld met zijn bek, en zal met die bek héle vervelende dingen gaan doen als jij dit zijn gang laat gaan.
Kijk naar de amerikaanse Chihuahua's. Veel van die hondjes worden tot op het bot verwend. Nouja, dat vinden de eigenaren dan. Och kijk nou, Fifi vindt het niet goed als ik naast je zit, dan gaat Fifi happen. Wat schattig!
'Ik wil eigenlijk Fifi's botje afpakken maar het lukt niet.. ze blijft maar happen'
wissel zo'n chihuahua'tje maar eens om met jouw volwassen kangalreu van 65 kilo. Dat ben je nu aan het creëren.
Mijn punt is dat het geen klein kind is. het is een bakbeest in wording die op deze manier gegarandeerd destructief wordt. En dan heb je geluk als het bij objecten blijft.
Edit: Niet te geloven dat ik hier nog serieus op in ga ook.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangenaam
Moderator: moderatorteam
-
Kangal
Re: Aangenaam
-
korthaar
- Zeer actief
Hond veel slaap en wist niet meer waar eigen mand woont.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Kangal schreef:Hij heeft vandaag al 2x gekotst ik begin me nu echt zorgen over hem te maken hoe zou dat komen? hij kotst al zijn eten terug uit! ik zie dat hij het zelfs niet heeft gekauwd, waarom doet hij dit? hij eet 50g binnen de 3-4m leeg.
En als hij kakt zit er zo iets wits tussen zijn kak net als een worm, zou dat komen omdat hij gras bijt en aan blaadjes van planten bijt?
*Verwijderd door moderator*
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Doe toch eens kalm man. Je vraagt om tips maar wanneer deze tips niet makkelijk, voorgekauwd of in jouw voordeel zijn ga je zo doen.Kangal schreef:Jij moet niet veel zeggen jij pannenkoek, je hond ziet er zeer vrolijk uit in dat mand (!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens bevestigt het wel het idee dat ik van je had.
En inderdaad, mijn hond is zeer tevreden in dat mandje. Daar is ze zelf in gaan liggen omdat er een laagje water in lag.
Of nee; daar heeft ze zelf voor gekozen, want ze heeft VRIJHEID.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Haha, Zucht ik snap van mezelf niet dat ik nog een normaal antwoord ga geven maar goed, kangal je hond zou best wormen kunnen hebben.
Verder vind ik dat jevopmerkingen nogal warrig zijn je wil de naamniet vertellen van je pup omdat je kennissen hier hebi die niet mogen weten dat je hier zit, prima je bent echt anoniem hier hoor een moslim jongen van ongeveer 20 met een kangalpup in de luxe kelder die vroeger een poedel had, neeeeh daar komen ze nooit achter.
Trouwenssss het doet er verder niks ter zake maar mijn man was geen marokaan en ook geen Turk maar daar wil ik verder ook niet te veel op in gaan anders komen mijn familileden en kennissen er achter dat ik hier op dit forum zit en jij zou kunnen begrijpen dat ook ik niet alles prijs wil geven
Verder vind ik dat jevopmerkingen nogal warrig zijn je wil de naamniet vertellen van je pup omdat je kennissen hier hebi die niet mogen weten dat je hier zit, prima je bent echt anoniem hier hoor een moslim jongen van ongeveer 20 met een kangalpup in de luxe kelder die vroeger een poedel had, neeeeh daar komen ze nooit achter.
Trouwenssss het doet er verder niks ter zake maar mijn man was geen marokaan en ook geen Turk maar daar wil ik verder ook niet te veel op in gaan anders komen mijn familileden en kennissen er achter dat ik hier op dit forum zit en jij zou kunnen begrijpen dat ook ik niet alles prijs wil geven
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ptje schreef:Haha, Zucht ik snap van mezelf niet dat ik nog een normaal antwoord ga geven maar goed, kangal je hond zou best wormen kunnen hebben.
Hahahahaha.
Zijn hond heeft vrijheid, ja hoor gezellig vrij in de kelder.
Volgens mij hebben mijn honden negen hoog nog veel meer vrijheid, die lopen door heel het huis en gaan twee keer per dag naar buiten naar het bos waar ze lekker vrij rondlopen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Toch een vraagje hier gingen er verhalen in de buurt dat mensen hun honden in de kelder hielden dat noemde ze de kleine fietsen berging onder in een flat zonder raam en niks, wat moet ik me indenken bij jou kelder
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat ik begrijp word de laagste vloer in het huis de kelder genaamd gewoon gebruikt als woonruimte die aansluit op de garage. Dus die hond ligt gewoon in een soort van hal/bijkeuken als het een andere woonlaag was geweest.
Alleen word het door TS een kelder genoemd wat een beetje verwarring geeft omdat de meeste nederlanders bij een kelder zoiets hebben van een donker betonen hol onder de huis/grond met meest van de tijd geen of nauwelijks daglicht.Iets van een opslag voor etenswaren.
Alleen word het door TS een kelder genoemd wat een beetje verwarring geeft omdat de meeste nederlanders bij een kelder zoiets hebben van een donker betonen hol onder de huis/grond met meest van de tijd geen of nauwelijks daglicht.Iets van een opslag voor etenswaren.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- twinkeltje
- moderator
Daarom vraag ik het ook ik heb in een huis gewoond daar had je een kelder onder heel het huis echt heel groot alleen super laag je kon er niet lopen alleen kruipen, dat zou zielig zijn
-
80564M
Dat heet een kruipruimte Desi, zit onder ieders huistwinkeltje schreef:Daarom vraag ik het ook ik heb in een huis gewoond daar had je een kelder onder heel het huis echt heel groot alleen super laag je kon er niet lopen alleen kruipen, dat zou zielig zijn
Maar goed, we weten nu dat er een plasma tv in die kelder staat, maar nog steeds niet of er daglicht in valt. En dat laatste gok ik zomaar van niet.
- twinkeltje
- moderator
Dat deden wij daar dan ook kruipen en daglicht was er niet wel insecten dat kwam vast door de klein gezaagde bomen met rode schimmels die we daar verzamelde voor de houtkachel
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Dan heeft de pup wel voldoende afleiding, waar maken we ons ook druk om.Tara schreef:Misschien staat die plasmateevee de hele dag cartoons van Tom en Jerry te schallen.Marion. schreef:Dat heet een kruipruimte Desi, zit onder ieders huistwinkeltje schreef:Daarom vraag ik het ook ik heb in een huis gewoond daar had je een kelder onder heel het huis echt heel groot alleen super laag je kon er niet lopen alleen kruipen, dat zou zielig zijn![]()
Maar goed, we weten nu dat er een plasma tv in die kelder staat, maar nog steeds niet of er daglicht in valt. En dat laatste gok ik zomaar van niet.
Je weet het niet.

- twinkeltje
- moderator
Zijn algemene ontwikkeling ik zou door draaien met 12 uur lang tekenfilms ik wil wat leerzaams, ik hou niet van tekenfilms
- ArjanD
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Duitse staande korthaar
Ik vind dit niet leuk.Wolfsblut schreef: *verwijderd door moderator*
Ik zie ook wel dat Kangal een beetje vervelend reageert op sommige reacties, maar ik vind dit niet nodig. Ik volg dit topic niet meer.
-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
ArjanD schreef:Ik vind dit niet leuk.Wolfsblut schreef: *verwijderd door moderator*
Ik zie ook wel dat Kangal een beetje vervelend reageert op sommige reacties, maar ik vind dit niet nodig. Ik volg dit topic niet meer.
Ach niks van aantrekken. Wolfbloed's Indischeverleden komt even boven. Na dit sprookje van WB, ontgaat hij zijn straf ook niet. Hij mag trouwen met een vrouw met een gat in de rug in plaats van de hand.......
- twinkeltje
- moderator
Ik lees dit nu pas meestal heeft hij zulke teksten die ik niet leest soms is hij een beetje eng
-
Kangal
Mijn kelder is lux met 3 ramen waardoor er daglicht is. En via de deur kun je rechtstreeks naar buiten, het is niet zoals jullie kelder met oude versleten en kapotte spullen. ik zou het zelfs nog niet eens een kelder noemen omdat het lux is.twinkeltje schreef:Toch een vraagje hier gingen er verhalen in de buurt dat mensen hun honden in de kelder hielden dat noemde ze de kleine fietsen berging onder in een flat zonder raam en niks, wat moet ik me indenken bij jou kelder
Laatst gewijzigd door Kangal op 05 aug 2015 11:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Kangal
Dan heb je fout gegokt, daar zijn 3 ruiten en een deur waarmee je rechtstreeks naar buiten gaat, een soort garage meer maar onder het huis. Er bevindt zich ook een oude keuken die we daar aan vast hebben aangesloten en een wasmachine, bed, pc ... Het is niet echt een kelderMarion. schreef:Dat heet een kruipruimte Desi, zit onder ieders huistwinkeltje schreef:Daarom vraag ik het ook ik heb in een huis gewoond daar had je een kelder onder heel het huis echt heel groot alleen super laag je kon er niet lopen alleen kruipen, dat zou zielig zijn![]()
-
Kangal
Mijn hond eet zelfs luxe eten, een klein pakket voor 28 euro? En ik zelf eet van de Lidl en den Aldi, jullie denken dat ik hem gijzel. Maar omdat mijn papa niet tegen hondengeur kan blijft hij daar in tegendeel dat daar ook lux is
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Maar hoeveel uur per dag zit jij erbij?
-
Kangal
Rond de 6 en dan 6u mijn broertje ongeveer. Bv nu is hij bij mijn broertje omdat ik aan het eten ben en een serie ga kijken zo dadelijkTessaThomas schreef:Maar hoeveel uur per dag zit jij erbij?
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Dan had je beter een grote poedel kunnen nemen, poedels stinken en verharen niet en poedels zijn veel stoerder dan een kangalKangal schreef: Maar omdat mijn papa niet tegen hondengeur kan blijft hij daar in tegendeel dat daar ook lux is

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Wat denk jezelf, kijk eens naar de tijdstippen van de berichten. Als ik een pup zou hebben dan heb ik weinig tijd om te internetten hoorTessaThomas schreef:Maar hoeveel uur per dag zit jij erbij?

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Nee, hij is van mening dat hij het beter weet zonder te lezen dan alle mensen hier met veel meer jaren ervaring en kennis van tig opvoedmethodes waaruit ze hun eigen opvoedmethode gedestilleerd hebben op basis van wat werkt voor henzelf en hun hondthom schreef:TS, je begrijpt toch zelf ook wel, dat dit hopeloos gaat mislukken ??
- dagmar88
- Zeer actief
ArjanD schreef: Ik vind dit niet leuk.
Algemeen bekend dat meneer ze niet allemaal op een rijtje heeft, of nooit gehad. Alleen maar sneu.
Als het tegen de forumregels ingaat kun je op het rode uitroepteken drukken. Wie weet, blijft er ooit nog eens een ban plakken na de zoveelste racistische uitspraak.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Juist wel, dat stopt pas een tijdje later.Lizzie. schreef:Wat denk jezelf, kijk eens naar de tijdstippen van de berichten. Als ik een pup zou hebben dan heb ik weinig tijd om te internetten hoorTessaThomas schreef:Maar hoeveel uur per dag zit jij erbij?
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Maar je kunt toch serie kijken in de kelder? Echt geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om boven serie te gaan kijken als mijn hond dan alleen beneden zit. En dan is je pup dus twaalf uur alleen, ik vind het sneuKangal schreef:Rond de 6 en dan 6u mijn broertje ongeveer. Bv nu is hij bij mijn broertje omdat ik aan het eten ben en een serie ga kijken zo dadelijkTessaThomas schreef:Maar hoeveel uur per dag zit jij erbij?

-
Wolfsblut
- Zeer actief
Jij en nog enkele lieden proberen constant en ten onrechte alles te draaien naar racisme. Waarom weet ik ook niet. Maar wat ik hierboven geschreven heb over de islam en het hebben van een hond berust wel degelijk op hun voorschriften. Ik ben nog niet eens in details getreden, want de voorschriften inzake een hond zijn nog veel uitgebreider. Maar als Kangal een moslim is weet hij dit ook.dagmar88 schreef:ArjanD schreef: Ik vind dit niet leuk.
Je moet je niet weg laten jagen hoor.
Algemeen bekend dat meneer ze niet allemaal op een rijtje heeft, of nooit gehad. Alleen maar sneu.
Als het tegen de forumregels ingaat kun je op het rode uitroepteken drukken. Wie weet, blijft er ooit nog eens een ban plakken na de zoveelste racistische uitspraak.
Bovendien, jij stookt en dat mag niet.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
Kangal
Ik heb nooit een rascistische uitspraak gemaakt ik ben zelf een Belgische Turk en ik heb België en TUrkije ook bekritiseerd. Maar ik weet dat je van plan bent om mij te laten bannen ik hou je in de gatendagmar88 schreef:ArjanD schreef: Ik vind dit niet leuk.
Je moet je niet weg laten jagen hoor.