Kangal schreef:Ik heb nooit een rascistische uitspraak gemaakt ik ben zelf een Belgische Turk en ik heb België en TUrkije ook bekritiseerd. Maar ik weet dat je van plan bent om mij te laten bannen ik hou je in de gatendagmar88 schreef:ArjanD schreef: Ik vind dit niet leuk.
Ik zie ook wel dat Kangal een beetje vervelend reageert op sommige reacties, maar ik vind dit niet nodig. Ik volg dit topic niet meer.
Je moet je niet weg laten jagen hoor.
Algemeen bekend dat meneer ze niet allemaal op een rijtje heeft, of nooit gehad. Alleen maar sneu.
Als het tegen de forumregels ingaat kun je op het rode uitroepteken drukken. Wie weet, blijft er ooit nog eens een ban plakken na de zoveelste racistische uitspraak.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangenaam
Moderator: moderatorteam
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Re: Aangenaam
-
Kangal
Ik dreig niemand in ben hier om advies op te vragen. Maar ik krijg meer kritische reacties dan advies over dat ik een slechte baas ben en weet ik wat allemaal ik wil antwoorden op mijn vragen
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Dat klinkt beter, maar in mijn kelder staan gewoon fietsen en geen oude versleten spullen daar hebben we een container voorKangal schreef:Mijn kelder is lux met 3 ramen waardoor er daglicht is. En via de deur kun je rechtstreeks naar buiten, het is niet zoals jullie kelder met oude versleten en kapotte spullen. ik zou het zelfs nog niet eens een kelder noemen omdat het lux is.twinkeltje schreef:Toch een vraagje hier gingen er verhalen in de buurt dat mensen hun honden in de kelder hielden dat noemde ze de kleine fietsen berging onder in een flat zonder raam en niks, wat moet ik me indenken bij jou kelder
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
De antwoorden op de meeste vragen die je hebt staan in de honderden boeken over puppy's die er zijn. En als je niet meer weet hoe boeken werken, dan zijn er duizenden websites die je ook kunnen helpen aan basiskennis. Maar jij verwacht dat alles je voorgekauwd wordt. Als ik daar zin in had, zou ik wel een boek schrijven. Dan krijg ik tenminste ook nog wat geld voor de moeite
Laatst gewijzigd door Fotogravinnetje op 05 aug 2015 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Kangal
Voor of over wat is je geduld op?Boutje schreef: mijn geduld is op.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, maar de mijne was ook ooit een babyKangal schreef:Ja maar jouw hond is al groot en sterk mijne is nog maar een puppy ik weet niet of hij dat allemaal nu al kan eten, misschien kippenpoten en brokken wel maar macaroni weet ik nietBrigitte schreef:Nou luxe valt wel mee hoor haha, hij eet ook weleens gewoon alleen een dag wat kippenpoten of een bord macaroni wat ik over hadKangal schreef: Zo luxe zijn we hier helaas niet, ik heb al voer gekocht voor de hond, een klein pakket van ongeveer 28 euro en ik zelf eet van de Lidl en Aldi en de hond eet luxnou volgend keer krijgt hij ook lekker voer van de Lidl en of Aldi
de ene keer eet hij een bak brokken op wat de andere honden eten (Cavom of Dog Chow) en dan krijgt hij weer een pakje smuldier van de Jumbo van 45 cent
Ik ben ook geen strenge baas en mijn honden wordt ook behoorlijk zonder al te veel regels opgevoed maar daar zijn de karakters die ik nu heb ook wel naar. Ik hoop dat je een leuke hond eraan zult hebben en hem zal geven wat hij nodig heeft in zijn leven.
- twinkeltje
- moderator
Nou ik heb wel eens stinkende poedels geroken hoorLizzie. schreef:Dan had je beter een grote poedel kunnen nemen, poedels stinken en verharen niet en poedels zijn veel stoerder dan een kangalKangal schreef: Maar omdat mijn papa niet tegen hondengeur kan blijft hij daar in tegendeel dat daar ook lux is
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Welnee, daar heb je ons helemaal niet voor nodig. Dat kun je heel goed zelf. Zó goed zelfs dat het nieuwe leden opvalt.Wolfsblut schreef:Jij en nog enkele lieden proberen constant en ten onrechte alles te draaien naar racisme.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Kangal
Vandaag gaat het beter tot nu toe. Gelukkig maar, we zijn samen naar buiten geweest en hij verzette zich enkel paar meters nadat we het huis hadden verlaten, naderhand ging het prima maar ik zie dat hij schrik heeft van andere mensen die hem willen aaien, dan neem ik heb tussen mijn armen en dan laat ik de mensen hem aaien en dan lekt mijn hond hun handenFrolic schreef:Hoe is het nu met het braken? Weet je op hij al eens ontwormd is?
-
Kangal
- twinkeltje
- moderator
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Het gaat waarschijnlijk op gewicht. Als je brokken voert staat op de zak hoeveel je pup mag hebben.
Dit is trouwens een heel fijn boekje voor pups opvoeden; https://m.bol.com/nl/p/volg-je-me/10010 ... =BE#images. Het bij bol nog tweedehands te krijgen.
-
Kangal
Ik ben bang of hij te weinig krijgt want hij eet zijn bord snel leeg en hij wilt meer. Maar ik heb al 50gram gegeven
- twinkeltje
- moderator
Dan geef je toch meer dee ik ook hoor je ziet vanzelf wanneer ze te dik worden gewoon opletten
-
Kangal
Ik heb die verpakking al weggegooid zonder te kijkenwolvster schreef:Het gaat waarschijnlijk op gewicht. Als je brokken voert staat op de zak hoeveel je pup mag hebben.
Dit is trouwens een heel fijn boekje voor pups opvoeden; https://m.bol.com/nl/p/volg-je-me/10010 ... =BE#images. Het bij bol nog tweedehands te krijgen.
- twinkeltje
- moderator
Ik heb ook nog nooit een boel gelezen hoe ik met een pup om moet gaan gezond verstand gebruiken en de rest kan je op een forum vragen toch een boek lezen is echt zoooooooooo 2013
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
twinkeltje schreef:Je schrijft net dat hij op mensen lekt misschien is dat daar voor
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Dan pak je de verpakking uit de prullenbak of google je er naarKangal schreef:Ik heb die verpakking al weggegooid zonder te kijken

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Tja, hoe moeilijk kan het zijn.Hilde schreef:Dan pak je de verpakking uit de prullenbak of google je er naarKangal schreef:Ik heb die verpakking al weggegooid zonder te kijken

- Hilde
- Zeer actief
-
Kangal
Hilde schreef:

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
hahaha! 
Dat is de Turkse middelvinger
-
Kangal
Jij hebt ook verkeerde informatie meegekregen, google maar eens naar het woord "nah" en zoek de betekenis ervanGollum schreef:hahaha!
- Gollum
- Zeer actief
Ik werd in ieder geval altijd op mijn handen geslagen door jenge als ik dat deedKangal schreef:Jij hebt ook verkeerde informatie meegekregen, google maar eens naar het woord "nah" en zoek de betekenis ervanGollum schreef:hahaha!
- Gollum
- Zeer actief
Als ik google op 'nah' krijg ik allemaal pagina's over niet aangeboren hersenletsel

- Hilde
- Zeer actief
Oké dan. Ik bood niets aan, op zich, maargoed.In Turkey this sign, known as "nah", is a widely known and highly offensive gesture that is generally done to reject an offer from someone.

-
Wolfsblut
- Zeer actief
Dan kan Nanna blij zijn dat ze in Nederland woont.Hilde schreef:Oké dan. Ik bood niets aan, op zich, maargoed.In Turkey this sign, known as "nah", is a widely known and highly offensive gesture that is generally done to reject an offer from someone.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
Kangal
Mijn hond is al ontwormd toen ze 6,5 weken oud was maar nu hij bijna 8 weken is gaat hij niet ontwormd worden omdat de dierenarts mij niks heeft meegegeven
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Misschien, heel misschien zou jijzelf ook eens kunnen nadenken. Pffffffffff.Kangal schreef:Mijn hond is al ontwormd toen ze 6,5 weken oud was maar nu hij bijna 8 weken is gaat hij niet ontwormd worden omdat de dierenarts mij niks heeft meegegeven

-
Lemuria
Gollum schreef:Ik werd in ieder geval altijd op mijn handen geslagen door jenge als ik dat deedKangal schreef: Jij hebt ook verkeerde informatie meegekregen, google maar eens naar het woord "nah" en zoek de betekenis ervan