Ik heb voor tijdelijk een soort ren gemaakt met groene draden die ik heb aangekocht omdat ik de echte hondenren nog niet kan zetten omdat de plaats waar ik de echte hondenren wil zetten nu nog niet geschikt is en nee ik kan die echte hondenren niet ergens anders zetten want ik moet nog de vloer van de hondenren tegelen. Nu is het probleem dat die draad(tijdelijke hondenren uit draad) niet zo hoog is ongeveer 1.40-1.50m hoog, en ik zou daar graag het hondenhok willen zetten maar ik ben bang dat de gene die hier langs de straat komen mijn hond gaan pikken, hij is nog klein en kan zich nauwelijks verzetten. Denkt u dat het een probleem zou zijn?Hakuna Matata schreef:Ik ga waarschijnlijk zeggen wat de anderen al hadden gezegd of gevraagd.
Een pup moet heel vaak naar buiten, zodat hij zindelijk wordt.
Een Kangal die de meeste tijd van de dag in een prikkelarme omgeving opgroeit, dat wordt geen fijne hond zal ik alvast zeggen.
Ik raad je aan om zo snel mogelijk naar iemand te zoeken die er verstand van heeft, en die je goed kan begeleiden van het opvoeden van je hond.
Als dit zo doorgaat kan hij angstig worden of zelfs angst agressief.
Dit heeft helemaal NIKS met vrijheid te maken.
Een pup moet grenzen leren kennen, zodat het een fijne hond wordt uiteindelijk.
Als je een pup alles laat doen wat hij wilt laat hij jou uit inplaats dat jij hem uit laat en nog vele andere dingen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangenaam
Moderator: moderatorteam
-
Kangal
Re: Aangenaam
- Hakuna Matata
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik zou een pup niet onbewaakt alleen laten, want er zijn ook hondendieven in sommige gebieden actief.Kangal schreef:Ik heb voor tijdelijk een soort ren gemaakt met groene draden die ik heb aangekocht omdat ik de echte hondenren nog niet kan zetten omdat de plaats waar ik de echte hondenren wil zetten nu nog niet geschikt is en nee ik kan die echte hondenren niet ergens anders zetten want ik moet nog de vloer van de hondenren tegelen. Nu is het probleem dat die draad(tijdelijke hondenren uit draad) niet zo lang is ongeveer 1.40-1.50m lang, en ik zou daar graag het hondenhok willen zetten maar ik ben bang dat de gene die hier langs de straat komen mijn hond gaan pikken, hij is nog klein en kan zich nauwelijks verzetten. Denkt u dat het een probleem zou zijn?Hakuna Matata schreef:Ik ga waarschijnlijk zeggen wat de anderen al hadden gezegd of gevraagd.
Een Kangal die de meeste tijd van de dag in een prikkelarme omgeving opgroeit, dat wordt geen fijne hond zal ik alvast zeggen.
Ik raad je aan om zo snel mogelijk naar iemand te zoeken die er verstand van heeft, en die je goed kan begeleiden van het opvoeden van je hond.
Als je een pup alles laat doen wat hij wilt laat hij jou uit inplaats dat jij hem uit laat en nog vele andere dingen.
Ben je al op zoek naar iemand die je kan begeleiden en helpen tijdens de opvoeding van je pup?
Waarom kan je vader niet tegen de geur?
-
Kangal
Hij kan niet tegen de geur, ik heb het hem gevraagd en hij zei dat hij daar waarschijnlijk allergisch is maar hij heeft zich daar nooit op laten testen, niet allergisch op de geur maar ik vermoed aan honden zelfHakuna Matata schreef:Ik zou een pup niet onbewaakt alleen laten, want er zijn ook hondendieven in sommige gebieden actief.Kangal schreef:Ik heb voor tijdelijk een soort ren gemaakt met groene draden die ik heb aangekocht omdat ik de echte hondenren nog niet kan zetten omdat de plaats waar ik de echte hondenren wil zetten nu nog niet geschikt is en nee ik kan die echte hondenren niet ergens anders zetten want ik moet nog de vloer van de hondenren tegelen. Nu is het probleem dat die draad(tijdelijke hondenren uit draad) niet zo lang is ongeveer 1.40-1.50m lang, en ik zou daar graag het hondenhok willen zetten maar ik ben bang dat de gene die hier langs de straat komen mijn hond gaan pikken, hij is nog klein en kan zich nauwelijks verzetten. Denkt u dat het een probleem zou zijn?Hakuna Matata schreef:Ik ga waarschijnlijk zeggen wat de anderen al hadden gezegd of gevraagd.
Ben je al op zoek naar iemand die je kan begeleiden en helpen tijdens de opvoeding van je pup?
-
Kangal
Neen ik ga dat niet door eerlijk gezegd omdat ik het evengoed hier kan vragen ik kan alles doen wat ik wil mijn zelfvertrouwen is altijd hoog geweestHakuna Matata schreef:Kangal schreef:Hakuna Matata schreef: Ben je al op zoek naar iemand die je kan begeleiden en helpen tijdens de opvoeding van je pup?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
T wordt nog druk in t kanaalKangal schreef:Dan gok je verkeerd, wa ben ik hier? iemand die 4 dagen gaat zeveren? kom spring in de kanaalIzzie_Anneke schreef:Mozes kriebel. Ik volg dit topic en reageer alsmaar niet omdat ik denk dat dit niet kan bestaan. Maar ik heb bewondering voor de serieuze reacties die er gegeven worden voor het geval dat.
En toch leef ik liever in een wereld waar dit een trol is en niet een jongen die een hond genomen heeft zonder ooit 1 letter te lezen of op te zoeken wat een beestje nodig heeft.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahaha ik dacht exact hetzelfdeFrolic schreef:Het wordt nog druk in het kanaal

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Iemand die je persoonlijk helpt kan je dan beter helpen, dan wij achter een beeldschermpje.Kangal schreef:Neen ik ga dat niet door eerlijk gezegd omdat ik het evengoed hier kan vragen ik kan alles doen wat ik wil mijn zelfvertrouwen is altijd hoog geweestHakuna Matata schreef:Kangal schreef:Hakuna Matata schreef: Ben je al op zoek naar iemand die je kan begeleiden en helpen tijdens de opvoeding van je pup?
Ik vraag ook soms advies, maar iemand die je hond kent en weet hoe de hond zich gedraagt kan je gerichter helpen met je hond.
Het gaat niet om het zelfvertrouwen, het gaat erom dat je je hond goed opvoed.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook t kanaal ... gezellig. We kunnen wel een biertje meenemenKangal schreef:Ik denk dat jij een ottomaanse klap nodig hebt op je gezicht, kom hoepel op nuMarion. schreef:Flikker toch een end op met je agressief.Kangal schreef:Wat ik nog wou vragen is, kortbij onze huis is een klein soort straat met caravans en rennen waar honden inzitten en die blaffen tegen iedereen die langs komt per huis zijn er 2-3 honden aanwezig en ze zijn allemaal agressief en ik wou vragen of het oke zou zijn als ik met mijn hond af en toe langs dat straatje ga zodat hij ook kan weten hoe agressieve honden zijn en dat hij(mijn hond) ervaring heeft over agressieve honden. Zo ja, als mijn hond terug blaft moet ik dan iets zeggen of moet ik mijn hond ook terug laten blaffen als hij(mijn hond) dat doet/wilt?

- Hakuna Matata
- Zeer actief
Ik zou aan hem vragen of hij zichzelf wilt laten testen.Kangal schreef:Hij kan niet tegen de geur, ik heb het hem gevraagd en hij zei dat hij daar waarschijnlijk allergisch is maar hij heeft zich daar nooit op laten testen, niet allergisch op de geur maar ik vermoed aan honden zelfHakuna Matata schreef:Ik zou een pup niet onbewaakt alleen laten, want er zijn ook hondendieven in sommige gebieden actief.Kangal schreef:Ik heb voor tijdelijk een soort ren gemaakt met groene draden die ik heb aangekocht omdat ik de echte hondenren nog niet kan zetten omdat de plaats waar ik de echte hondenren wil zetten nu nog niet geschikt is en nee ik kan die echte hondenren niet ergens anders zetten want ik moet nog de vloer van de hondenren tegelen. Nu is het probleem dat die draad(tijdelijke hondenren uit draad) niet zo lang is ongeveer 1.40-1.50m lang, en ik zou daar graag het hondenhok willen zetten maar ik ben bang dat de gene die hier langs de straat komen mijn hond gaan pikken, hij is nog klein en kan zich nauwelijks verzetten. Denkt u dat het een probleem zou zijn?Hakuna Matata schreef:Ik ga waarschijnlijk zeggen wat de anderen al hadden gezegd of gevraagd.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
-
Kangal
Ik zal dat eens vriendelijk vragen aan hem, Ik geef toe dat ik het van een zeer slechte fokker heb aangekocht hij dacht alleen maar aan zijn zakken, hij had er zo een stuk 12 pas geboren, van buiten ziet hij er zowat gezond uit buiten dat hij zichzelf te vaak krabt maar ik weet niet of hij van binnen ook gezond is... Ik hoop dat alles volgens mijn wensen zouden verlopen zowel zijn gezondheid in eerste instantie en dan zijn gedrag, ik heb hem aangekocht omdat hij ze voor goedkoop verkochtHakuna Matata schreef: Ik zou aan hem vragen of hij zichzelf wilt laten testen.
Laatst gewijzigd door Kangal op 07 aug 2015 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Waarom ga je niet meerdere keren met hem naar buiten?Kangal schreef:Ik zal dat eens vriendelijk vragen aan hem, Ik geef toe dat ik het van een zeer slechte fokker heb aangekocht hij dacht alleen maar aan zijn zakken, hij had er zo een stuk 12 pas geboren, van buiten ziet hij er zowat gezond uit buiten dat hij zichzelf te vaak krabt maar ik weet niet of hij van binnen ook gezond is... Ik hoop dat alles volgens mijn wensen zou verlopen zowel zijn gezondheid in eerste instantie en dan zijn gedragHakuna Matata schreef: Ik zou aan hem vragen of hij zichzelf wilt laten testen.
-
Kangal
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel tijd en ook omdat hij te veel slaaptHakuna Matata schreef:Waarom ga je niet meerdere keren met hem naar buiten?Kangal schreef:Ik zal dat eens vriendelijk vragen aan hem, Ik geef toe dat ik het van een zeer slechte fokker heb aangekocht hij dacht alleen maar aan zijn zakken, hij had er zo een stuk 12 pas geboren, van buiten ziet hij er zowat gezond uit buiten dat hij zichzelf te vaak krabt maar ik weet niet of hij van binnen ook gezond is... Ik hoop dat alles volgens mijn wensen zou verlopen zowel zijn gezondheid in eerste instantie en dan zijn gedragHakuna Matata schreef: Ik zou aan hem vragen of hij zichzelf wilt laten testen.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Waarom heb je dan een pup genomen, als je niet zoveel tijd hebt?Kangal schreef:Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel tijd en ook omdat hij te veel slaaptHakuna Matata schreef:Waarom ga je niet meerdere keren met hem naar buiten?Kangal schreef:Ik zal dat eens vriendelijk vragen aan hem, Ik geef toe dat ik het van een zeer slechte fokker heb aangekocht hij dacht alleen maar aan zijn zakken, hij had er zo een stuk 12 pas geboren, van buiten ziet hij er zowat gezond uit buiten dat hij zichzelf te vaak krabt maar ik weet niet of hij van binnen ook gezond is... Ik hoop dat alles volgens mijn wensen zou verlopen zowel zijn gezondheid in eerste instantie en dan zijn gedragHakuna Matata schreef: Ik zou aan hem vragen of hij zichzelf wilt laten testen.
Dan laat je hem na het slapen uit.
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
malinois schreef:T wordt nog druk in t kanaalKangal schreef:Dan gok je verkeerd, wa ben ik hier? iemand die 4 dagen gaat zeveren? kom spring in de kanaalIzzie_Anneke schreef:Mozes kriebel. Ik volg dit topic en reageer alsmaar niet omdat ik denk dat dit niet kan bestaan. Maar ik heb bewondering voor de serieuze reacties die er gegeven worden voor het geval dat.
En toch leef ik liever in een wereld waar dit een trol is en niet een jongen die een hond genomen heeft zonder ooit 1 letter te lezen of op te zoeken wat een beestje nodig heeft.
Ik zeg, dat kanaal klinkt een stuk gezelliger dan een luxe kelder. En ik denk dat als ik het de pup van het Kangal-menneke vraag dat die het met me eens is. Proost!
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Kangal schreef:Ik denk dat jij een ottomaanse klap nodig hebt op je gezicht, kom hoepel op nuMarion. schreef:Flikker toch een end op met je agressief.Kangal schreef:Wat ik nog wou vragen is, kortbij onze huis is een klein soort straat met caravans en rennen waar honden inzitten en die blaffen tegen iedereen die langs komt per huis zijn er 2-3 honden aanwezig en ze zijn allemaal agressief en ik wou vragen of het oke zou zijn als ik met mijn hond af en toe langs dat straatje ga zodat hij ook kan weten hoe agressieve honden zijn en dat hij(mijn hond) ervaring heeft over agressieve honden. Zo ja, als mijn hond terug blaft moet ik dan iets zeggen of moet ik mijn hond ook terug laten blaffen als hij(mijn hond) dat doet/wilt?
Osmaans popje, Osmaans. Een beetje Turk weet dat.
-
Kangal
Hobby en ja dat doe ik ook 1x per dagHakuna Matata schreef:Waarom ga je niet meerdere keren met hem naar buiten?Kangal schreef:Ik zal dat eens vriendelijk vragen aan hem, Ik geef toe dat ik het van een zeer slechte fokker heb aangekocht hij dacht alleen maar aan zijn zakken, hij had er zo een stuk 12 pas geboren, van buiten ziet hij er zowat gezond uit buiten dat hij zichzelf te vaak krabt maar ik weet niet of hij van binnen ook gezond is... Ik hoop dat alles volgens mijn wensen zou verlopen zowel zijn gezondheid in eerste instantie en dan zijn gedragHakuna Matata schreef: Ik zou aan hem vragen of hij zichzelf wilt laten testen.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Ik zou me maar eerst op je pup concentreren.Kangal schreef:Hobby en ja dat doe ik ook 1x per dagHakuna Matata schreef:Waarom ga je niet meerdere keren met hem naar buiten?Kangal schreef:Ik zal dat eens vriendelijk vragen aan hem, Ik geef toe dat ik het van een zeer slechte fokker heb aangekocht hij dacht alleen maar aan zijn zakken, hij had er zo een stuk 12 pas geboren, van buiten ziet hij er zowat gezond uit buiten dat hij zichzelf te vaak krabt maar ik weet niet of hij van binnen ook gezond is... Ik hoop dat alles volgens mijn wensen zou verlopen zowel zijn gezondheid in eerste instantie en dan zijn gedragHakuna Matata schreef: Ik zou aan hem vragen of hij zichzelf wilt laten testen.
-
Kangal
Begrepen chef vanaf morgen laat ik hem meer uit zodat hij meer VRIJHEID heeft waar ik veel belang aan geefHakuna Matata schreef: Ik zou me maar eerst op je pup concentreren.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Jij bent voor hem verantwoordelijk, dus neem je verantwoordelijkheid voor je pup.Kangal schreef:Begrepen chef vanaf morgen laat ik hem meer uit zodat hij meer VRIJHEID heeft waar ik veel belang geefHakuna Matata schreef: Ik zou me maar eerst op je pup concentreren.
Over iemand inschakelen die je helpt.
Dat heeft niks met je zelfvertrouwen te maken.
Soms kan hulp heel fijn zijn.
Als ik jou was zou ik het toch doen, want dit gaat echt niet zo goed komen.
-
Kangal
Als ik mijn eigen mening mag zeggen vind ik mensen een beetje overdrijven over het voeden van een puppy tot een adult hond. Ik bedoel als ik me aan een vaste structuur kan houden kan er niks mis gaanHakuna Matata schreef:Jij bent voor hem verantwoordelijk, dus neem je verantwoordelijkheid voor je pup.Kangal schreef:Begrepen chef vanaf morgen laat ik hem meer uit zodat hij meer VRIJHEID heeft waar ik veel belang geefHakuna Matata schreef: Ik zou me maar eerst op je pup concentreren.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Hoe je het nu doet heb je over een jaar wel het geval dat je de kelder niet in kan.Kangal schreef:Als ik mijn eigen mening mag zeggen vind ik mensen een beetje overdrijven over het voeden van een puppy tot een adult hond. Ik bedoel als ik me aan een vaste structuur kan houden kan er niks mis gaanHakuna Matata schreef:Jij bent voor hem verantwoordelijk, dus neem je verantwoordelijkheid voor je pup.Kangal schreef:Begrepen chef vanaf morgen laat ik hem meer uit zodat hij meer VRIJHEID heeft waar ik veel belang geefHakuna Matata schreef: Ik zou me maar eerst op je pup concentreren.
-
Kangal
Dat soort situaties komen zelden voorHakuna Matata schreef: Hoe je het nu doet heb je over een jaar wel het geval dat je de kelder niet in kan.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Waarom wil je niet dat iemand je helpt met de opvoeding van je pup?Kangal schreef:Dat soort situaties komen zelden voorHakuna Matata schreef: Hoe je het nu doet heb je over een jaar wel het geval dat je de kelder niet in kan.
Als het zo doorgaat kan jij of de rest van het gezin alleen de kelder in met een stok of iets anders.
-
Kangal
ik moet in het echte leven kunnen laten zien dat ik alles kan wat ik wil ik wil dat zo.Hakuna Matata schreef:Waarom wil je niet dat iemand je helpt met de opvoeding van je pup?Kangal schreef:Dat soort situaties komen zelden voorHakuna Matata schreef: Hoe je het nu doet heb je over een jaar wel het geval dat je de kelder niet in kan.
Als het zo doorgaat kan jij of de rest van het gezin alleen de kelder in met een stok of iets anders.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
In jou geval zou ik hulp inschakelen of naar een cursus gaan zoiets.Kangal schreef:ik moet in het echte leven kunnen laten zien dat ik alles kan wat ik wil ik wil dat zo.Hakuna Matata schreef:Waarom wil je niet dat iemand je helpt met de opvoeding van je pup?Kangal schreef:Dat soort situaties komen zelden voorHakuna Matata schreef: Hoe je het nu doet heb je over een jaar wel het geval dat je de kelder niet in kan.
Dit gaat gegarandeerd FOUT.
-
Kangal
onze kelder is even luxe als onze normale woonkamer zo erg is het allemaal niet jullie beelden zich het te erg inHakuna Matata schreef: Dit gaat gegarandeerd FOUT.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Je zegt dat je niet zoveel tijd voor hem hebt.Kangal schreef:onze kelder is even luxe als onze normale woonkamer zo erg is het allemaal niet jullie beelden zich het te erg inHakuna Matata schreef: Dit gaat gegarandeerd FOUT.
Hoe belangrijk is die hobby van jou?
-
Kangal
Ik heb ook andere hobby's zoals bv voetballen, met vrienden rondhangen daaromHakuna Matata schreef:Je zegt dat je niet zoveel tijd voor hem hebt.Kangal schreef:onze kelder is even luxe als onze normale woonkamer zo erg is het allemaal niet jullie beelden zich het te erg inHakuna Matata schreef: Dit gaat gegarandeerd FOUT.
- Hakuna Matata
- Zeer actief
Ik zou veel energie in de pup steken, want je hebt daar later echt profijt van.Kangal schreef:Ik heb ook andere hobby's zoals bv voetballen, met vrienden rondhangen daaromHakuna Matata schreef:Je zegt dat je niet zoveel tijd voor hem hebt.Kangal schreef:onze kelder is even luxe als onze normale woonkamer zo erg is het allemaal niet jullie beelden zich het te erg inHakuna Matata schreef: Dit gaat gegarandeerd FOUT.