Ik haat geen katten, maar ik heb toch liever niet dat ze op mijn balkon komen want dan komen ze ook binnen en dan worden mijn honden gek en moet ik maar zien uit te vogelen van wie die kat is nadat hij alles omver en kapot gooit op de vlucht voor mijn honden en als hij boft overleeft hij het maar ik denk dat hij dan het leven laat.kooi schreef:Natuurlijk heeft ze geen gelijk...knap staaltje blaming the victim!S@ndr@ schreef:je hebt gelijk, in een wereld vol gestoorde mensen is geen plaats meer voor een kat- nog triester kan het bijna niet en ik heb 2 katten en het zullen mijn laatste zijn deze wereld is niet meer geschikt voor vrije zielen als katten zijn , dank zij mensen die vinden dat dit kan en mag en dat het ook nog terecht is dat ze het doenblaf schreef:Arm beestje.![]()
Wat ik niet snap, is dat zo'n figuur haar kat gewoon buiten laat lopen op straat. Zeker als er al eerder een kat beschoten is.
Dat risico ga je toch niet lopen met je dieren?
Maar je moet niet degen die een kat zijn vrijheid gunt veroordelen, veroordeel dan de halve zool die er op schiethet lijkt potverdorie de omgekeerde wereld wel.
Als mijn zoon wordt overvallen op het station, moet ik mijn kinderen nooit meer met o.v. laten reizen?
Be-la-che-lijk!
Wordt je kind doodgeschoten in een Amerikaanse school, nooit meer naar school laten gaan dat zusje, want dan is het je eigen schuld als die ook neer gaat...![]()
En altijd weer dat gezeik over dat drolletje in de tuin. Van mensen die hun beest in het openbaar laten zeiken en kakken.![]()
Ooit had ik eens van die katten hatende buren.
Een last van die mensen; die Lééfden in de tuin, hun hele hebben en houden kreeg ik mee, dag en nacht, inclusief de luidruchtige telefoongesprekken, dronken ruzies, sigarettenrook, je kunt het zo gek niet noemen. Boeien of mijn wekker om kwart voor zes af ging of mijn kleine kinderen niet konden slapen, hun tuin hun vrijheid toch?
Hun zoon betrapt op het moment dat hij mijn bolle Brit in onze eigen tuin de sloot in wilde spuiten met een opgepompte supersoaker.
Wel een grappig moment toen buurman hem terug wilde duwen over de schutting terwijl ik tweede vreemde berners op bezoek had in de tuin. Katman had daar geen zin an....
Enfin, mijn tweede berner greep eens zo'n postduif in een hondenlosloopgebied. Beestje was waarschijnlijk erg vermoeid van de prestatie die hij moest leveren voor de meerdere eer en glorie van het baasje.
Die berner had dus ook doodgeschoten moeten worden?![]()
Ik heb mijn balkon al afgezet met gaas aan de zijkanten maar daar komen ze nog omheen, en ik vertik het toch om heel mijn balkon af te zetten, ik woon al in een soort doos wil niet in een kooi wonen.