jome schreef:Evie en Yara schreef:
Ze doet dat alleen als ik het zo doe dat ze de hele dag bij mij is en dus zo geen kans krijgt het binnen te doen. En als ik dan weg ga doet ze het binnen.
Maar als ze gewoon haar eigen plekje kan opzoeken en je dan gewoon naar buiten gaat doet het wel buiten. Tenzij het regent dan wordt het een ander verhaal of als het weer zo ver is dat ze het binnen doet ipv buiten dus ze doet het niet zo zeer als ze alleen is.
Ook gewoon als ik thuis ben alleen wel met de methode dat ze bij mij blijft ik naar buiten ga met haar en ze dan niks doet de hele dag ophoudt tot ik even weg ben de kinderen halen.
Dus echt verlatingsangst lijkt mij niet zo ??? Ze is vrij op zich zelf en drukte hoeft voorr haar niet zo liever lui als moe en als ik weg ga is ze heel relax ze kijkt niet op niks
Zou handig zijn als je wat punten en hoofdletters gaat gebruiken
Met bovenstaande stukje zeg je toch dat ze het wel doet als jij er niet bent?
alleen als ik het zo doe zoals staat beschreven bij cleva doet ze het als ik niet thuis ben
anders heeft ze van die weken dan doet ze het als ik thuis ben ook maar niet daar waar ik ben
dus ben ik in de keuken of woonkamer dan doet ze het in de gang
eigenlijk vrijwel altijd op haar eigen plek
maar ze zoekt ook zo haar eigen plekje op om te slapen of als het haar te druk is allemaal gaat ze lekker op haar plekje liggen
en op momenten dat je het juist zou kunnen verwachten doet ze niks
ben niet vaak heel lang weg van huis maar soms moet ik ivm me werk wel lang van huis weg
en dan is het deze hele dag schoon en droog gebleven
en als ik met me herder na de wei ga om te trainen is het ook droog bij thuiskomst
sorry als het soms niet duidelijk is met mijn berichten dat is zeer zeker niet met opzet
mijn oude laptop doet het niet meer helemaal is eigenlijk aan vervanging toe
hier moet je letterlijk mee blind typen de tekst kan ik zelf pas lezen als ik het verstuurd heb