Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Graag jullie hulp
Moderator: moderatorteam
-
hondentoegestaan
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Graag jullie hulp
Beste mensen,
Zoals ik verneem op dit forum hebben een heleboel van jullie moeite met het vinden van de juiste hondvriendelijke accommodaties om de vakantie door te brengen.
Ik had ook problemen om iets te vinden waar ik met mijn 2 mechelse herders welkom was. Daarom ben ik een website begonnen met allemaal links naar hondvriendelijke campings, vakantiehuis verhuurders en vakantieparken.
Ik vraag jullie beleefd om links te sturen van zulke accommodaties.
Neem een kijkje op www.hondentoegestaan.nl en stuur jullie links.
Niet alleen nederland maar ook buitenlandse links zijn welkom.
Alvast dank voor jullie hulp.
Zoals ik verneem op dit forum hebben een heleboel van jullie moeite met het vinden van de juiste hondvriendelijke accommodaties om de vakantie door te brengen.
Ik had ook problemen om iets te vinden waar ik met mijn 2 mechelse herders welkom was. Daarom ben ik een website begonnen met allemaal links naar hondvriendelijke campings, vakantiehuis verhuurders en vakantieparken.
Ik vraag jullie beleefd om links te sturen van zulke accommodaties.
Neem een kijkje op www.hondentoegestaan.nl en stuur jullie links.
Niet alleen nederland maar ook buitenlandse links zijn welkom.
Alvast dank voor jullie hulp.
Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 30 dec 2007 15:37, 5 keer totaal gewijzigd.
-
hondentoegestaan
- Actief
-
Bernadette
- Zeer actief
-
hondentoegestaan
- Actief
Dank je voor je reactie.
Wij zijn zelf een paar keer op Texel geweest bij Avanti. Aanbevelenswaardig.
Niet luxe maar heel leuk voor honden. Ze hebben een groot speelveld voor de honden, tevens een stukje uitlaatveld.
Niet luxe maar heel leuk voor honden. Ze hebben een groot speelveld voor de honden, tevens een stukje uitlaatveld.
Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 30 dec 2007 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Bernadette
- Zeer actief
Klinkt leuk, maar rond de jaarwisseling wil ik liever niet het risico nemen om met de boot naar de wadden te gaan, met slecht weer gaat die gekke boot natuurlijk niet....hondentoegestaan schreef:Dank je voor je reactie.
-
hondentoegestaan
- Actief
De boot naar Texel vaart altijd. Zelfs bij windkracht 8. We zijn een keer naar Terschelling geweest en het was windkracht 8. Geen probleem. Je merkte er niets van.Klinkt leuk, maar rond de jaarwisseling wil ik liever niet het risico nemen om met de boot naar de wadden te gaan, met slecht weer gaat die gekke boot natuurlijk niet....
-
Bernadette
- Zeer actief
Echt waar? Dan is dat inderdaad wel een heel leuke tip, ik zal eens kijken. Heb net ook een mailtje verzonden aan 'hippo' dat vond ik er ook wel leuk uitzien in Drenthe.hondentoegestaan schreef:De boot naar Texel vaart altijd. Zelfs bij windkracht 8. We zijn een keer naar Terschelling geweest en het was windkracht 8. Geen probleem. Je merkte er niets van.Klinkt leuk, maar rond de jaarwisseling wil ik liever niet het risico nemen om met de boot naar de wadden te gaan, met slecht weer gaat die gekke boot natuurlijk niet....
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
hondentoegestaan
- Actief
1 hond toegestaan is meestal makkelijk te vinden. Wij proberen zoveel mogelijk links te vinden voor 2 honden of liefst meer.
Een reactie van een aanmelder op mijn site:
Een reactie van een aanmelder op mijn site:
Hallo mede hondenliefhebbers,
Bedankt voor de vermelding. Goed initiatief!
Zoals u op onze site kan lezen mogen de mensen zoveel honden meenemen als ze maar willen binnen 'normale' beperkingen (we hebben iemand met 16 honden geweigerd). Maar zeker tot 5 a 6 honden in het grote verblijf en tot 3 honden in het 2-persoons gastenverblijf is geen enkel probleem. En ZONDER enige extra kosten.
Gastenverblijf Easterwood
Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 30 dec 2007 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
-
hondentoegestaan
- Actief
-
Bernadette
- Zeer actief
Dat is super! Had ook wat accomodaties gevonden waarbij je met drie honden 15 euro per dag extra kwijt was....hondentoegestaan schreef:1 hond toegestaan is meestal makkelijk te vinden. Wij proberen zoveel mogelijk links te vinden voor 2 honden of liefst meer.
Een reactie van een aanmelder op mijn site:Hallo mede hondenliefhebbers,
Bedankt voor de vermelding. Goed initiatief!
Zoals u op onze site kan lezen mogen de mensen zoveel honden meenemen als ze maar willen binnen 'normale' beperkingen (we hebben iemand met 16 honden geweigerd). Maar zeker tot 5 a 6 honden in het grote verblijf en tot 3 honden in het 2-persoons gastenverblijf is geen enkel probleem. En ZONDER enige extra kosten.
Gastenverblijf Easterwood
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
leuk initiatief!!!
ik heb toevallig een prijsopgaaf gevraagd voor het eerte weekend van februari bij het witte huisje. dat is een omheind huisje maar dan echt omheind en niet 1 meter hoog schutting waar een fanatieke JR nog met gemak overheen gaat.
ik ga wel veel meer af op persoonlijke ervaring dan op een website omdat het me al vaker gebeurt is dat je iets bijna boekt omdat het zo goed afgezet is, erheengaat om te kijken voordat je definitief boekt en dan staat er gaas langs wat maximaal 50 cm hoog is...
het witte huisje heb ik dan ook gekozen door ervaring van iemand hier op het forum.
ik heb toevallig een prijsopgaaf gevraagd voor het eerte weekend van februari bij het witte huisje. dat is een omheind huisje maar dan echt omheind en niet 1 meter hoog schutting waar een fanatieke JR nog met gemak overheen gaat.
ik ga wel veel meer af op persoonlijke ervaring dan op een website omdat het me al vaker gebeurt is dat je iets bijna boekt omdat het zo goed afgezet is, erheengaat om te kijken voordat je definitief boekt en dan staat er gaas langs wat maximaal 50 cm hoog is...
het witte huisje heb ik dan ook gekozen door ervaring van iemand hier op het forum.

-
Bernadette
- Zeer actief
Dat doe ik ook meestal, afgaan op wat een ander heeft ervaren! Maar dit keer ga ik gokken... Moet ook een keer kunnen.massam schreef:leuk initiatief!!!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Bernadette schreef:Dat doe ik ook meestal, afgaan op wat een ander heeft ervaren! Maar dit keer ga ik gokken... Moet ook een keer kunnen.massam schreef:leuk initiatief!!!
gokken is in mijn geval niet leuk als je dan in een loop lekker vrij rond park komt met mijn sam.. dan is het rechtsomkeert

-
hondentoegestaan
- Actief
Het blijft natuurlijk altijd een gokje. Het is voor ons niet te doen om dat allemaal te vermelden en daarom is het leuk dat jullie je ervaring neerzetten voor anderen.
Het is vaak ook zo dat er honden zijn toegestaan maar dan mits in overleg. Dan komt het er in de praktijk op neer dat 's winters het vaak geen probleem is en 's zomers wordt het niet toegestaan wegens overlast.
Het is vaak ook zo dat er honden zijn toegestaan maar dan mits in overleg. Dan komt het er in de praktijk op neer dat 's winters het vaak geen probleem is en 's zomers wordt het niet toegestaan wegens overlast.
Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 30 dec 2007 15:38, 2 keer totaal gewijzigd.
-
mecheltjes
- Zeer actief
- Dog-out
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr - Aantal honden: 2
Hoi!
Goede site! Complimenten! Heb geprobeerd onze website toe te voegen maar weet niet of het gelukt is. Kreeg telkens een leeg invulschermpje terug. Als het niet gelukt is, is dit onze site: www.maclin.come2me.nl. We zitten in Frankrijk, Bourgondie. Honden zijn altijd welkom en gratis. Aantal onbeperkt (hoe meer hoe leuker)!
Groetjes Lindy
Domaine de Maclin
Les Loges
58290 Limanton
France
Tel: 0033(0)386849123
ddmaclin@wanadoo.fr
Goede site! Complimenten! Heb geprobeerd onze website toe te voegen maar weet niet of het gelukt is. Kreeg telkens een leeg invulschermpje terug. Als het niet gelukt is, is dit onze site: www.maclin.come2me.nl. We zitten in Frankrijk, Bourgondie. Honden zijn altijd welkom en gratis. Aantal onbeperkt (hoe meer hoe leuker)!
Groetjes Lindy
Domaine de Maclin
Les Loges
58290 Limanton
France
ddmaclin@wanadoo.fr
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Gefeliciteerd met jullie babygeitjes!Dog-out schreef:Hoi!
Groetjes Lindy
Domaine de Maclin
Les Loges
58290 Limanton
France
ddmaclin@wanadoo.fr
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Checken jullie de links altijd? Want wij zijn vaker met 3 honden ergens welkom geweest, maar het kan natuurlijk altijd een uitzondering zijn geweest..
Anders kan ik wel wat links doorgeven.. (of zie www.windhonden.6x.to bij 'Links' en dan onder Vakantie.
-
hondentoegestaan
- Actief
Super Marion,Marion. schreef:Ik heb je ook even een linkje gestuurd. Dit soort plannen is alleen maar goed
De link staat er op.

Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 10 mei 2007 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hondentoegestaan
- Actief
Wij checken de links wel. Als wij het niet zeker weten sturen we altijd eerst een mailtje met de vraag in welke categoriëen men wil staan.Spriet schreef:Checken jullie de links altijd? Want wij zijn vaker met 3 honden ergens welkom geweest, maar het kan natuurlijk altijd een uitzondering zijn geweest..Anders kan ik wel wat links doorgeven.. (of zie www.windhonden.6x.to bij 'Links' en dan onder Vakantie.
Als op de website staat: honden toegestaan dan zetten we eerst bij 1 hond toegestaan een link om vervolgens te horen of meer mag.
Ik ga jouw links uiteraard ook toevoegen. Hoe meer links hoe beter. Het is tenslotte leuk om met meer dan 2 honden ook ergens anders op vakantie te kunnen.

Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 10 mei 2007 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shelly2007
- nieuw lid
Hoi,
Wij nemen onze hond (Shelly) over 3 weken ook mee op vakantie.
Wij gaan een midweek naar vakantiepark Loohorst van center parcs.
Hebben jullie nog enkele tips voor ons??
Wij nemen onze hond (Shelly) over 3 weken ook mee op vakantie.
Wij gaan een midweek naar vakantiepark Loohorst van center parcs.
Hebben jullie nog enkele tips voor ons??
Laatst gewijzigd door Shelly2007 op 10 mei 2007 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kasper en Monique en een pootje van Shelly en van de katten Puma en Cheeta
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Ik heb jullie een url toegestuurd via de contact pagina op jullie site.
http://www.minicampingthaasje.nl/
Deze ben ik zelf 2 weken geleden geweest. Een camping met maar 8 staanplaatsen. Het geheel is goed omheind. En wij waren vorige keer de enige (vanwege het voorseizoen, en geen vakantie weekend) en vervolgens konden we de honden gewoon de hele dag lekker los laten lopen op het perceel van 5000 meter. Het hekwerk is ook nog eens ingegraven, dus mocht je een graver hebben, zijn ze niet zo 1 2 3 ontsnapt. Ideale camping, en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Het maakt niet uit met hoeveel honden je komt.
Groeten Suus
http://www.minicampingthaasje.nl/
Deze ben ik zelf 2 weken geleden geweest. Een camping met maar 8 staanplaatsen. Het geheel is goed omheind. En wij waren vorige keer de enige (vanwege het voorseizoen, en geen vakantie weekend) en vervolgens konden we de honden gewoon de hele dag lekker los laten lopen op het perceel van 5000 meter. Het hekwerk is ook nog eens ingegraven, dus mocht je een graver hebben, zijn ze niet zo 1 2 3 ontsnapt. Ideale camping, en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Het maakt niet uit met hoeveel honden je komt.
Groeten Suus
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
hondentoegestaan
- Actief
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
welk huisje is dit?massam schreef:leuk initiatief!!!
heb zelf ook 2 honden waarvoor 50 cm afzetting niet genoeg is dus graag een pbtje
groetjes chantal
- Annelies
- Zeer actief
-
hondentoegestaan
- Actief
De link naar het Witte Huisje is deze:welk huisje is dit?
heb zelf ook 2 honden waarvoor 50 cm afzetting niet genoeg is dus graag een pbtje
groetjes chantal
http://www.hondentoegestaan.nl/link-des ... php?id=221

-
hondentoegestaan
- Actief