naar

en ze is nu al even de extra ruimte die erbij komt aan het testen

Moderator: moderatorteam

Ja, er komt misschien een konijn bij van mijn werk als er iets leuks binnen komt.jelle schreef:Beter!
Zit er ook nog een vriendje voor haar in de planning?
Het is geen springerd hoop ik? Voor veel konijnen is zo'n hekje genoeg, maar er zijn er ook vele die er zo overheen hopsen
BedanktFiepje schreef:dat hoef je in principe niet op te bouwen, dit is een ideale periode om konijnen naar buiten te verhuizen! omdat het nu lekker warm is, hartje winter zou ik et niet doen
Bedankt voor de tipAnna*Poncho schreef:Ik wens Bloem veel huppelplezier toe, konijnen zijn inderdaad zó leuk. Overigens had ik zelf altijd een stenen bak water staan, veel (of misschien wel alle) konijnen drinken veel liever uit een bak water dan uit zo'n fles. Het water dan gewoon dagelijks met het voer vernieuwen en je doet je konijn groot plezier. Je kunt de fles ook voor de zekerheid laten hangen en beneden of in de vrije ruimte een bakje water neerzetten, dan kan hij kiezen.
Gaas erover klinkt leuk, maar hier bij mij in elk geval al niet meer te doenJacky schreef:zo zijn wij ook begonnenwe hebben nu een vaste ren gemaakt, met daaroverheen een stuk gaas zodat er geen ongewenste gasten in kunnen.
Nu nog een vriendje en ze is helemaal gelukkig.
Fijn voor haar zo