Bowie van ons is ook een drama aan de lijn... tis echt vreselijk vaak :N:
Last van me schouders, arm en schouder zou ik er van krijgen...vaak wissel ik ookde arm waar de lijn aan vast zit... ik probeer als het kan dan ook naar een gebeid tegaan waar ze los kan maar soms kan dat gewoon niet en dan ga je aan de lijn wandelen he....
Maraja ik volg cursus met haar en soms heeft het nut maar vaak niet...
Ik zit het nog wel even uit hoor maar soms ben ik het zo zat want het loopt gewoon niet fijn... maar om nu al wat tegebruiken als hulpmiddel vind ik ook weer zo wat...ik het de U-lead overwogen en dat doe ik nog steeds, heb er al op de hondenschool een paar keer meeglopen maar ik twijfel nog omdat Bowie nog wel eens onzeker kan zijn en ik ben een beetje bang dat als ze happy de peppy weer eens een luchtsprong maakt naar iets of iemand dat ze de correctie dan gaat interperteren met wat ze ziet of juist met mensen of andere honden...dus dat het juist tegen me gaat werken...
Maar soms dan zeg ik in me zelf... ik wil een slipketting, een prikband en een TT...... ben dan zo gefrustreed .. ik doe zo me best maar ze reageert vaak echt niet...ook niet opde hondenschool.
Ik hoop dat als ze wat ouder wordt dat de drukte eraf gaat en dat ze wat makkelijker wordt dan....
Jacqueline